hvornår gravid igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

vani10

Tanja78 skriver:

Angående min nuværende graviditet, har jeg ingen problemer overhovedet, efter sidste gang, så det er nok forskelligt hvad lægerne synes og mener, men du skal trods alt vide, at det sagtens kan lade sig gøre  - hvilke råd du beslutter at gøre dine overvejelser op efter er jo så op til dig..

Held og lykke med det hele som nok skal gå.

Rigtig god weekend

Tak jeg er glad for høre at du har ingen problemer med din nuværende graviditet. Håber det samme for mig....Er bar vildt nervøse hvordan vil det går anden gang for mig med graviditet og fødsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

XXSS

Det skal da nok gå

Jeg bliver 32 her til april, fik også akut kejsersnit sidst da der overhovedet ikke var fremgang i veerne. Jeg havde veer fra mandag nat og frem til, at de endelig gav mig akut kejsersnit torsdag aften kl. 18,25, jeg var så syg af det til sidst, at de for min skyld kunne have gjort hvad som helst, bare de fik det til at holde.. Så nej det var hellere ikke nogen let fødsel her.

Derfor har jeg valgt, at jeg skal have planlagt kejsersnit denne gang, jeg vil ikke ende op lige som sidst, hvor jeg ikke kan huske noget fra 6 timer eller noget i den stil. Hellere ikke når jeg har hende derhjemme. Men rent fysisk kan det jo også bare være, at det ikke kan lade sig gøre, den naturlige vej. Har i hvert fald bare ikke lyst til at prøve igen.

Jeg fik det hele, lavement, taget vandet, veedrop først halvt, så helt, epidural, nærmest det hele følte jeg...

Så det lyder som om du har haft nogenlunde samme forløb som mig.

Jeg skal skrive til dig, når jeg har født om hvordan det gik .

Men min fødsel har allerede været meget forskellig fra den sidste. Denne gang havde jeg kvalme i 2½ måned, det havde jeg ikke sidst.Men sidst fik jeg næsteblod, og besvimede i stedet for..  Har fået en hjerteskanning, pga. nakkefolden, det fik jeg ikke sidst. Men den var som den skulle være, så indtil videre er forløbet okay, tror altid, at der vil være nogle bekymringer indtil baby kommer og man finder ud af at alt er okay

Så bare kom i gang - det hele skal nok gå godt

Tanja

Anmeld

6. marts 2010

vani10

Hej Tanja

Glæder mig til høre hvordan det gik denne gang

Jeg gik og kaste op hele tiden de første 4mdr. lugt af mad, grill også kunne jeg starte igen selv om maven var tom og tabt meget kunne spise lidt frugt alt andet kom op. Hvade næseblod og svimel og væske i kroppen og opkastninger tog til sidste mdr. igen.

Fødsel var ligesom din og efter fødsel bliv jeg ved med få feber og havde meget ondt i kejsersnit 3uger. På hospital fandt de ud at jeg havde fået mis lyd på hjerte så nu går jeg til lægen få tjekket hver anden uge.

Så jeg håber denne gang bliver det anderledes vil gerne blive gravid igen  når min datter er 9mdr. til september.

Håber det bedste for dig

kh

Vanessa

Tanja78 skriver:

Det skal da nok gå

Jeg bliver 32 her til april, fik også akut kejsersnit sidst da der overhovedet ikke var fremgang i veerne. Jeg havde veer fra mandag nat og frem til, at de endelig gav mig akut kejsersnit torsdag aften kl. 18,25, jeg var så syg af det til sidst, at de for min skyld kunne have gjort hvad som helst, bare de fik det til at holde.. Så nej det var hellere ikke nogen let fødsel her.

Derfor har jeg valgt, at jeg skal have planlagt kejsersnit denne gang, jeg vil ikke ende op lige som sidst, hvor jeg ikke kan huske noget fra 6 timer eller noget i den stil. Hellere ikke når jeg har hende derhjemme. Men rent fysisk kan det jo også bare være, at det ikke kan lade sig gøre, den naturlige vej. Har i hvert fald bare ikke lyst til at prøve igen.

Jeg fik det hele, lavement, taget vandet, veedrop først halvt, så helt, epidural, nærmest det hele følte jeg...

Så det lyder som om du har haft nogenlunde samme forløb som mig.

Jeg skal skrive til dig, når jeg har født om hvordan det gik .

Men min fødsel har allerede været meget forskellig fra den sidste. Denne gang havde jeg kvalme i 2½ måned, det havde jeg ikke sidst.Men sidst fik jeg næsteblod, og besvimede i stedet for..  Har fået en hjerteskanning, pga. nakkefolden, det fik jeg ikke sidst. Men den var som den skulle være, så indtil videre er forløbet okay, tror altid, at der vil være nogle bekymringer indtil baby kommer og man finder ud af at alt er okay

Så bare kom i gang - det hele skal nok gå godt

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.