hvornår gravid igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

vani10

Klock skriver:

Min datter er født 010807 ved akut kejsersnit, og min søn er født d. 221008 ved subakut kejsersnit... så der er ca gået 5 mdr fra jeg fødte til jeg blev gravid igen...

Hvad betyder subkejsersnit??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Janep

jeg fik akut kejsersnit med min den første og er gravid igen nu her.
min datter er 20 mrd så der komemr næsten til at gå 2 år imellem mine fødsler. planen er at jeg ska føde normalt denne gang. og det eneste jeg har hørt er at jeg ikke kan føde i vand ellers sku det sagtens kunne lade sig gøre

Anmeld

21. februar 2010

BK

Vanessa10 skriver:

Hvad betyder subkejsersnit??

Et subakut er egentligt et akutkejsersnit som ikke er akut... 

Kan forklare lidt hvad der skete... Jeg havde ønsket et planlagt kejsersnit, men fik afslag... kommer så ind med veer om aftenen (ca. 19:30) bliver undersøgt... Men på trods af at jeg har haft veer siden om eftermiddagen, og de kom med ca 4 min. interval og varede ca 45 sek (tror jeg) så kunne sygeplejesken næsten ikke nå min livmoderhals... Så hentede hun min Journal og en læge, og de blev enige om at tilbyde mit det kejsersnit jeg havde ønsket fra starten...

Så det er et stille og roligt akut kejsersnit... og ikke huhej nu har vi så travlt at manden ikke kan nå at komme med akut...

Anmeld

22. februar 2010

vani10

Klock skriver:

Et subakut er egentligt et akutkejsersnit som ikke er akut... 

Kan forklare lidt hvad der skete... Jeg havde ønsket et planlagt kejsersnit, men fik afslag... kommer så ind med veer om aftenen (ca. 19:30) bliver undersøgt... Men på trods af at jeg har haft veer siden om eftermiddagen, og de kom med ca 4 min. interval og varede ca 45 sek (tror jeg) så kunne sygeplejesken næsten ikke nå min livmoderhals... Så hentede hun min Journal og en læge, og de blev enige om at tilbyde mit det kejsersnit jeg havde ønsket fra starten...

Så det er et stille og roligt akut kejsersnit... og ikke huhej nu har vi så travlt at manden ikke kan nå at komme med akut...

Tak for svaret

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Vanessa10 skriver:

med overstået mener jeg vil gerne hurtigt havde 1 eller 2 børn lige efter hinanden også er det slut.....

At jeg vil ik vente og starte for fra igen efter nogen år med at være gravid...

Ok. Saa forstod jeg det rigtigt

Anmeld

22. februar 2010

Anja

Vanessa10 skriver:

Må jeg spørge hvorfor fik du anden gang akut kejersnit????

Det blev akutkejsersnit den dag jeg skulle sættes i gang til fødsel. Da de undersøgte mig og kørte en strimmel på maven slog min datters hjerte alt for hurtigt. Da hjertet blev ved med at slå hurtigt over godt 1 time sagde de, at hun skulle ud med det samme, og det kom hun så. De mente, at hun bare var klar til at komme ud og selv om hun blev tjekket, var der da heller ikke noget med hende

Anmeld

22. februar 2010

dithmer

Hej.

Jeg fik lavet et akut kejsersnit med min ældste datter. Har aldrig fået at vide at man skal vente et vis antal år. Det der er i det er at når du så igen skal føde hvis du føder normalt så skal der være mere overvågning på dine veer og man fraråder bedøvelse. Du må heller ikke føde barnet i vand. man skal kunne holde 100 % øje med veerne.

Anmeld

4. marts 2010

XXSS

Hej, når du har fået af vide ved din 8 ugers kontrol at alt er fint, skulle der ikke være nogle problemer for at i prøver igen. Jeg fik akut kejsersnit i januar sidste år og er gravid med min nr. 2. Der kommer til at være præcis 1½ år imellem dem når den lille kommer. så nej det burde ikke være noget problem, jeg har ingen problemer eller fået fortalt, at der kan opstå noget, som ikke kan öpstår i andre tilfælde

Håber det kan bruges.

Knus

Anmeld

4. marts 2010

Hellemor

Hejsa..

Jeg fødte min søn ved akut kejsersnit. Og fik afvide at det var bedst at jeg ventede 2 år med at blive gravid igen, da min krop skulle have tid til at komme sig igen..

Anmeld

5. marts 2010

XXSS

Angående min nuværende graviditet, har jeg ingen problemer overhovedet, efter sidste gang, så det er nok forskelligt hvad lægerne synes og mener, men du skal trods alt vide, at det sagtens kan lade sig gøre  - hvilke råd du beslutter at gøre dine overvejelser op efter er jo så op til dig..

Held og lykke med det hele som nok skal gå.

Rigtig god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.