LouiseLarsen skriver:
Sådan har vi det også lidt, at hvorfor skal han egentlig slippe for at betalt? Og vi tænker også at tænk nu hvis det åbner hans øjne og han så pludselig vil se Nicklas? Ved godt det er hans ret... MEN Nicklas far er Andreas, og sådan har det jo været længe så ville være frygtelig at skulle til at bøvle med det andet, og egentlig skide synd for Nicklas....
Så er noget af et dilemma, for skal-skal ikke begynde og rippe op i noget som der er ro på nu, ved at søge om adoption.....
Men efter nogle år har han ingen rettigheder overhoved til at se ham igen...mener det er hvis han ikke har ønsket kontakt i 7 år, så er der intet at komme efter...sådan er det med jeppes far, men han skal sørme betale alt dte Jeppe har krav på og nu når Rasmus og jeg ikke er samme mere, så skal Jeppe først adopteres som voksen.
Så jeg skal bare have de penge hver måned og til konfirmation og er der ikke noget om man faktisk kan søge børnepenge op til 21år, kommer jeg lige til at tænke på....de skal i hvert fald ikke bare lige slippe, fordi de pludselig ikke gad være far alligevel....så sørgeligt.
Anmeld