Nu begynder det spændende for ALVOR! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

håber snart det er os

VNB skriver:

1000 tak! Alle  hjælper

Og mange gange held og lykke til jer også, nu hvor i skal igang med IVF. Du må jo endelig spørge hvis der er noget du vil vide ang. behandlingen ikk?

Så skal jeg prøve at svare så godt som jeg kan

krydser ihvertfald også fingre for jer så i kan få drømmen opfyldt!

Knus Vinni.

tak søde

det kan ihverfaldt godt være der kommer nogen spørgsmål

knuzzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

kbh-tøs

Ej hvor er jeg ved at blive skør over den ventetid. Er nu noget dertil hvor jeg ikke kan mærke noget fra ÆU, hvilket jo er godt, men så får jeg den tanke at når der ikke er "liv" så må det være gået i stå...... blev bare så ked af det i dag, kunne slet ikke overskue tanken om, hvis det ikke lykkes. Kunne mærke en hel masse i Fredags, hvor de kloge siger at ægget sætter sig, så det håber jeg var positivt med alle de niv og stik

Nå... lidt ventetidstanker fra mig. Der er heldigvis under en uge til bp.

Knus

Anmeld

28. februar 2010

Kløver

VNB skriver:

Vi er lige kommet hjem fra den ALLERSIDSTE scannig inden ÆU.

Alt så rigtig rigtig fint ud  og vi har fået grønt lys til ÆU på mandag kl 10!!!! Har fine æggeblærer i begge sider (ca.5-6 i hver) og de er allesammen mellem 18-22 mm! Sygeplejersken sagde at behandlingen indtil videre har virket fuldstændig efter planen Så jeg skal tage ÆL-Sprøjten i aften kl 23.30. På tirsdag kan vi så ringe ind og få afvide om æggene er blevet befrugtet og i såfald hvor mange, håber på at der er både til ÆO og et par stykker til iglo-land  

Det er SÅ underligt at tænke på at om ca 4 dage ved vi om det hele har været anstrengelserne værd

Render rundt og er både vildt glad, nervøs og spændt! Nu SKAL den sidste del også bare lykkes!

Knus Vinni.

for jer

Anmeld

1. marts 2010

VNB

kbh-tøs skriver:

Ej hvor er jeg ved at blive skør over den ventetid. Er nu noget dertil hvor jeg ikke kan mærke noget fra ÆU, hvilket jo er godt, men så får jeg den tanke at når der ikke er "liv" så må det være gået i stå...... blev bare så ked af det i dag, kunne slet ikke overskue tanken om, hvis det ikke lykkes. Kunne mærke en hel masse i Fredags, hvor de kloge siger at ægget sætter sig, så det håber jeg var positivt med alle de niv og stik

Nå... lidt ventetidstanker fra mig. Der er heldigvis under en uge til bp.

Knus

ja ventetiden er MEGET lang... jeg går også bare og venter på at det skal blive mandag... lige præsis om 1 uge fra idag ved vi om vi venter os en lille... underlig tanke

Jeg har også følt en masse niv, prik, boblen, trykken osv osv... kan heller ikke mærke ÆU mere... kunne jeg faktisk kun i 2 dage, har slet ikke været mærket af det eller blødt eller noget... lørdag eller søndag var dagen hvor ægget skulle sætte sig fast og det er også der hvor jeg har mærket mest "aktivitet" dernede, samt en smule idag.

Jeg er EKSTREM opmærksom på ALT hvad jeg mærker dernede lige nu. hvis der går 2 timer hvor jeg slet ingen niv og prik mærker tænker jeg også ligesom dig om der mon nu er noget galt.... tror jeg er ganske naturligt  vi går jo og håber som sindsyge!

men jeg tror sku stadig på at den er der denne gang  

hehe vil lige dele lidt sjov: herhjemme kalder vi "den" for prik. det er meget mere romantisk end "ægget" - Prik passer så godt fordi den kun var en bette prik på scannigs billedet og fordi jeg mærker prik i maven hele tiden  

Uuuuuuh blir SÅ spændende når vi begge to har svar om 1 uge!

Knus Vinni.

Anmeld

1. marts 2010

VNB

Maja84 skriver:

for jer

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.