kbh-tøs skriver:
Ej hvor er jeg ved at blive skør over den ventetid. Er nu noget dertil hvor jeg ikke kan mærke noget fra ÆU, hvilket jo er godt, men så får jeg den tanke at når der ikke er "liv" så må det være gået i stå...... blev bare så ked af det i dag, kunne slet ikke overskue tanken om, hvis det ikke lykkes.
Kunne mærke en hel masse i Fredags, hvor de kloge siger at ægget sætter sig, så det håber jeg var positivt med alle de niv og stik 
Nå... lidt ventetidstanker fra mig. Der er heldigvis under en uge til bp.
Knus
ja ventetiden er MEGET lang... jeg går også bare og venter på at det skal blive mandag... lige præsis om 1 uge fra idag ved vi om vi venter os en lille... underlig tanke 
Jeg har også følt en masse niv, prik, boblen, trykken osv osv... kan heller ikke mærke ÆU mere... kunne jeg faktisk kun i 2 dage, har slet ikke været mærket af det eller blødt eller noget... lørdag eller søndag var dagen hvor ægget skulle sætte sig fast og det er også der hvor jeg har mærket mest "aktivitet" dernede, samt en smule idag.
Jeg er EKSTREM opmærksom på ALT hvad jeg mærker dernede lige nu. hvis der går 2 timer hvor jeg slet ingen niv og prik mærker tænker jeg også ligesom dig om der mon nu er noget galt.... tror jeg er ganske naturligt
vi går jo og håber som sindsyge!
men jeg tror sku stadig på at den er der denne gang
hehe vil lige dele lidt sjov: herhjemme kalder vi "den" for prik. det er meget mere romantisk end "ægget" - Prik passer så godt fordi den kun var en bette prik på scannigs billedet og fordi jeg mærker prik i maven hele tiden

Uuuuuuh blir SÅ spændende når vi begge to har svar om 1 uge! 
Knus Vinni.
Anmeld