Nu begynder det spændende for ALVOR! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.009 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

VNB

Vi er lige kommet hjem fra den ALLERSIDSTE scannig inden ÆU.

Alt så rigtig rigtig fint ud  og vi har fået grønt lys til ÆU på mandag kl 10!!!! Har fine æggeblærer i begge sider (ca.5-6 i hver) og de er allesammen mellem 18-22 mm! Sygeplejersken sagde at behandlingen indtil videre har virket fuldstændig efter planen Så jeg skal tage ÆL-Sprøjten i aften kl 23.30. På tirsdag kan vi så ringe ind og få afvide om æggene er blevet befrugtet og i såfald hvor mange, håber på at der er både til ÆO og et par stykker til iglo-land  

Det er SÅ underligt at tænke på at om ca 4 dage ved vi om det hele har været anstrengelserne værd

Render rundt og er både vildt glad, nervøs og spændt! Nu SKAL den sidste del også bare lykkes!

Knus Vinni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Mira0911

Ønsker jer held og lykke - Håber den er der når I får svar...

Krydser alt hvad jeg kan og har...

Anmeld

20. februar 2010

VNB

MoarJ skriver:

Ønsker jer held og lykke - Håber den er der når I får svar...

Krydser alt hvad jeg kan og har...

Mange tak

Håber også på rigtig gode nyheder på mandag!

knus

Anmeld

20. februar 2010

kbh-tøs

Hejsa.

Hvor er det dejligt at det så godt ud i dag.

Jeg var oppe i dag til ÆU og der er intet at være nervøs for. Husk at tage den beroligende pille, det gør altså at man er lidt mere lige glad med stik osv...

Jeg er da godt nok øm i den nedre region nu og har sovet rigtig meget. De havde svært ved at fange den venstre æggestok, så der blev mast lidt rigeligt, men det er jo hurtigt overstået.

Vi fik 10 æg ud i dag

Så håber meget på at der er en del til igloland hehe

Held og lykke på Mandag, husk at slappe godt af i underlivet, og trække vejret dybt.

Knus

Anmeld

20. februar 2010

heaven

hvor spændende for jer.... har selv været igennem icsi for at få Lasse.... krydser for jer - det er det hele værd.... held og lykke med det

Jannie

Anmeld

21. februar 2010

VNB

kbh-tøs skriver:

Hejsa.

Hvor er det dejligt at det så godt ud i dag.

Jeg var oppe i dag til ÆU og der er intet at være nervøs for. Husk at tage den beroligende pille, det gør altså at man er lidt mere lige glad med stik osv...

Jeg er da godt nok øm i den nedre region nu og har sovet rigtig meget. De havde svært ved at fange den venstre æggestok, så der blev mast lidt rigeligt, men det er jo hurtigt overstået.

Vi fik 10 æg ud i dag

Så håber meget på at der er en del til igloland hehe

Held og lykke på Mandag, husk at slappe godt af i underlivet, og trække vejret dybt.

Knus

Stort tillykke med de 10 æg  Hvor dejligt for jer!

Er glad for at høre at ÆU ikke er noget at være så nervøs for. men synes jeg egentlig heller ikke at jeg er lige nu... tænker ikke så meget over om det skulle gøre ondt... mere om de finder nogle æg som duer osv... Jeg har fået den beroligende pille med hjem og skal tage den imorgen tidlig inden vi kører hen til klinikken  Så er sikker på at det ikke blir så slemt som jeg havde forestillet mig i starten... Men forventer da, ligesom du skriver, at jeg vil få ømhed dernede og være meget træt bagefter. Skal nok huske dit råd om at tage dybe vejrtrækninger og slappe helt af i underlivet  Men som sagt føler jeg faktisk ikke at den store nervøsitet.... heldigvis da... tror også at jeg er nået til det punkt nu hvor jeg bare gerne vil have det hele overstået så vi kan få nogle svar snart, så glæder mig faktisk til imorgen

Er spændt på at høre fra dig når ægget er sat op igen. vælger i 1 eller 2???

Knus Vinnil.

Anmeld

21. februar 2010

kbh-tøs

He he... hvis du spurgte mig Fredag, var jeg også aslappet.... men det gik over

Det er en god idé med den pille, jeg sad op og sov da den virkede bedst og var ligeglad med drop og lokalbedøvelse ( lider stadig lidt af nåleskræk på trods af min diabetes )

Det er helt vildt godt at få det overstået og jeg glæder mig så meget til at høre hvordan det går jer i morgen

Vi vælger kun 1 og tror heller ikke at vi har muligheden for 2, pga. alder og at det er 1. forsøg. Jeg er umiddelbart heller ikke interesseret i 2 æg, her den første gang, da jeg er nervøs for tvillinger i forhold at være gravid med to børn og så at holde styr på blodsukker m.m.

Men hvis vi når til 3. forsøg, vil jeg nok se anderledes på det.

Men held og lykke i morgen, jeg krydser min fingre.

Knus 

Anmeld

22. februar 2010

VNB

kbh-tøs skriver:

He he... hvis du spurgte mig Fredag, var jeg også aslappet.... men det gik over

Det er en god idé med den pille, jeg sad op og sov da den virkede bedst og var ligeglad med drop og lokalbedøvelse ( lider stadig lidt af nåleskræk på trods af min diabetes )

Det er helt vildt godt at få det overstået og jeg glæder mig så meget til at høre hvordan det går jer i morgen

Vi vælger kun 1 og tror heller ikke at vi har muligheden for 2, pga. alder og at det er 1. forsøg. Jeg er umiddelbart heller ikke interesseret i 2 æg, her den første gang, da jeg er nervøs for tvillinger i forhold at være gravid med to børn og så at holde styr på blodsukker m.m.

Men hvis vi når til 3. forsøg, vil jeg nok se anderledes på det.

Men held og lykke i morgen, jeg krydser min fingre.

Knus 

Så er vi hjemme efter ÆU  8 Stk. blev det til, så vi er rigtig glade og tilfredse! Nu blir det bare spændende imorgen når vi skal have afvide hvor mange der er blevet befrugtet

Jeg synes slet ikke at ÆU var slemt. Tog den beroligende pille, og fik så løbende smertestillende inde ved selve ÆU. Jeg kunne godt mærke når lægen stak nålen ind i begge sider, men det var sådan set også det eneste... lokal bedøvelsen kunne jeg slet ikke mærke da den blev lagt. Jeg havde imidlertidig ikke fået tømt min blære ordentligt så lægen måtte anlægge katheter for at tømme den... synes jeg dog heller ikke var ubehageligt.... Så alt i alt må jeg sige at det gik udover forventning  vi havde også "kun" regnet med ca 6 æg så 8 er jo bare så SKØNT! så har de lidt mere at arbejde med, samt nogle til iglo-land

Nu her kan jeg selvfølgelig godt mærke lidt ømhed dernede fra, og resten af dagen foregår på sofaen

Vi får også kun 1 æg op... har slet ikke fået tilbudt andet, og vi vil også helst kun have 1 op, ligesom jer. et barn af gangen er nok

Gik det godt med at få lagt æg op igen idag? Vi fik afvide at vi skal regne med at de ligger dem op enten onsdag eller torsdag, så det blir spændende!

Håber stadig at alt går godt for jer, og så krydser vi lige AAAALT hvad vi kan for os alle 4 + 2 små  

knus Vinnil.

Anmeld

22. februar 2010

MM1987

VNB skriver:

Så er vi hjemme efter ÆU  8 Stk. blev det til, så vi er rigtig glade og tilfredse! Nu blir det bare spændende imorgen når vi skal have afvide hvor mange der er blevet befrugtet

Jeg synes slet ikke at ÆU var slemt. Tog den beroligende pille, og fik så løbende smertestillende inde ved selve ÆU. Jeg kunne godt mærke når lægen stak nålen ind i begge sider, men det var sådan set også det eneste... lokal bedøvelsen kunne jeg slet ikke mærke da den blev lagt. Jeg havde imidlertidig ikke fået tømt min blære ordentligt så lægen måtte anlægge katheter for at tømme den... synes jeg dog heller ikke var ubehageligt.... Så alt i alt må jeg sige at det gik udover forventning  vi havde også "kun" regnet med ca 6 æg så 8 er jo bare så SKØNT! så har de lidt mere at arbejde med, samt nogle til iglo-land

Nu her kan jeg selvfølgelig godt mærke lidt ømhed dernede fra, og resten af dagen foregår på sofaen

Vi får også kun 1 æg op... har slet ikke fået tilbudt andet, og vi vil også helst kun have 1 op, ligesom jer. et barn af gangen er nok

Gik det godt med at få lagt æg op igen idag? Vi fik afvide at vi skal regne med at de ligger dem op enten onsdag eller torsdag, så det blir spændende!

Håber stadig at alt går godt for jer, og så krydser vi lige AAAALT hvad vi kan for os alle 4 + 2 små  

knus Vinnil.

Dejligt at det gik godt...

Og 6 æg er da rigtig flot...

Det bliver godt nok spændende at se hvor mange der kan komme i fryseren, men det vigtigste er jo at der bare er et super æg der kan sættes op...

Jeg glæder mig til at hører mere de næste 14-17 dage...

Håber for jer den er der...

Og så må dem i fryseren vente til nr. 2

KNUS

Anmeld

22. februar 2010

kbh-tøs

Hejsa.

Dejligt at det gik så godt for jer.

Jeg er sikker på at de æg vil give jer et skønt barn, sjovt at tænke på at de har potentielt 8 børn at vælge imellem

Vi ringede i morges og der var sgu 9 æg der havde delt sig..... så 8 i fryseren til barn nr. 2 og så et dejligt flot æg op i mig

Dejligt at det gik fint med dig, man er jo altid nervøs og så er det godt at man ikke er helt skræmt, skulle man igennem det igen.

Det er spøjst at ligge der med benene i vejret og så render lab. pers. frem og tilbage med væsken og melder hele tiden hvor mange æg der var i den portion. Vi havde en god griner over det bagefter. Også spøjst i går at gå i seng og vide at begyndelsen til vores barn ligger og hygger sig i en petriskål på riget

lidt humor skal man have.... hehe

læste i manualen at man kan være øm i op til 2 uger efter, så er holdt med at havde ondt af mig selv og lave lidt mere, da jeg stadig ikke er i tvivl om hvor mine æggestokke ligger

Hav en dejlig dag.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.