kbh-tøs skriver:
He he... hvis du spurgte mig Fredag, var jeg også aslappet.... men det gik over 
Det er en god idé med den pille, jeg sad op og sov da den virkede bedst og var ligeglad med drop og lokalbedøvelse ( lider stadig lidt af nåleskræk på trods af min diabetes
)
Det er helt vildt godt at få det overstået og jeg glæder mig så meget til at høre hvordan det går jer i morgen 
Vi vælger kun 1 og tror heller ikke at vi har muligheden for 2, pga. alder og at det er 1. forsøg. Jeg er umiddelbart heller ikke interesseret i 2 æg, her den første gang, da jeg er nervøs for tvillinger i forhold at være gravid med to børn og så at holde styr på blodsukker m.m.
Men hvis vi når til 3. forsøg, vil jeg nok se anderledes på det.
Men held og lykke i morgen, jeg krydser min fingre.
Knus
Så er vi hjemme efter ÆU
8 Stk. blev det til, så vi er rigtig glade og tilfredse! Nu blir det bare spændende imorgen når vi skal have afvide hvor mange der er blevet befrugtet 
Jeg synes slet ikke at ÆU var slemt. Tog den beroligende pille, og fik så løbende smertestillende inde ved selve ÆU. Jeg kunne godt mærke når lægen stak nålen ind i begge sider, men det var sådan set også det eneste... lokal bedøvelsen kunne jeg slet ikke mærke da den blev lagt. Jeg havde imidlertidig ikke fået tømt min blære ordentligt så lægen måtte anlægge katheter for at tømme den... synes jeg dog heller ikke var ubehageligt.... Så alt i alt må jeg sige at det gik udover forventning
vi havde også "kun" regnet med ca 6 æg så 8 er jo bare så SKØNT! så har de lidt mere at arbejde med, samt nogle til iglo-land 
Nu her kan jeg selvfølgelig godt mærke lidt ømhed dernede fra, og resten af dagen foregår på sofaen 
Vi får også kun 1 æg op... har slet ikke fået tilbudt andet, og vi vil også helst kun have 1 op, ligesom jer. et barn af gangen er nok 
Gik det godt med at få lagt æg op igen idag? Vi fik afvide at vi skal regne med at de ligger dem op enten onsdag eller torsdag, så det blir spændende!
Håber stadig at alt går godt for jer, og så krydser vi lige AAAALT hvad vi kan for os alle 4 + 2 små 

knus Vinnil.