Nu begynder det spændende for ALVOR! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

VNB

Først vil jeg sige tak for de søde hilsner! Og så lige en lille opdatering

der ligger nu både æg oppe i mig og i fryseren i Skive  Celledelingen var gået så fint og som lægen sagde "du får lagt ét supeduper æg op" hehe synes jeg var lidt sødt  

Så nu går jeg og ruger og ruger og ruger.... Glæder mig helt vildt til blodprøven om 14 dage! Så spændende om det lille æg er blevet til en rigtig lille baby derinde!

Skriver igen når der er nyt

Knus Vinni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Mira0911

VNB skriver:

der ligger nu både æg oppe i mig og i fryseren i Skive  Celledelingen var gået så fint og som lægen sagde "du får lagt ét supeduper æg op" hehe synes jeg var lidt sødt  

Så nu går jeg og ruger og ruger og ruger.... Glæder mig helt vildt til blodprøven om 14 dage! Så spændende om det lille æg er blevet til en rigtig lille baby derinde!

Knus Vinni.

Hvor dejligt at det er gået så godt...

Krydser alt hvad jeg kan...

Held og lykke!

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

VNB skriver:

Knus Vinni.

Hvor er det bare dejligt...

Jamen med sådan et godt æg, så tror jeg I har rigtig gode chancer...

- alt hvad jeg kan...

Anmeld

25. februar 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Hvor er det bare dejligt...

Jamen med sådan et godt æg, så tror jeg I har rigtig gode chancer...

- alt hvad jeg kan...

Mange tak  håber vi også bare rigtig meget på!!! det er simpelhen så spændende at 14 dage føles som 100 år.... så kan godt forstå nu hvad du mente dengang  Håber at du får lavet nogle gode æg nu her så i kan få held ved IUI!

Anmeld

25. februar 2010

VNB

MoarJ skriver:

Hvor dejligt at det er gået så godt...

Krydser alt hvad jeg kan...

Held og lykke!

Mange tak  Vi krydser også alting herhjemme lige nu... mest mine ben... hihi  

Håber at jeg om ca 2 uger kan vende tilbage herinde i tråden "GRAVID"

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

VNB skriver:

Mange tak  håber vi også bare rigtig meget på!!! det er simpelhen så spændende at 14 dage føles som 100 år.... så kan godt forstå nu hvad du mente dengang  Håber at du får lavet nogle gode æg nu her så i kan få held ved IUI!

Ja det er forfærdeligt...

Men prøv ikke at lede efter symptomer, for tror ikke rigtig der er så mange så tidligt (nu er der sikker nogen der siger noget andet, men jeg tror bare ikke der er noget så tidligt)...

Jeg fik jo det der crinone, og det snød mig helt vildt, da det gav symptomer og udsatte min mens, og det gjorde altså at jeg blev rigtig ked af det og skuffet...

Så prøve, selvom det er umuligt, at holde hovedet koldt...

Men med sådan et godt æg, hvorfor skulle det så ikke lykkedes...mit æg var jo ikke så godt...jeg tror det lykkedes når det er sådan et godt æg...

Ja, jeg er jo lidt bekymret fordi ægget ikke var så godt, men de sagde jo at det var pga af forbehandlingen...så håber at jeg godt kan lave gode æg...

KNUS

Anmeld

25. februar 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja det er forfærdeligt...

Men prøv ikke at lede efter symptomer, for tror ikke rigtig der er så mange så tidligt (nu er der sikker nogen der siger noget andet, men jeg tror bare ikke der er noget så tidligt)...

Jeg fik jo det der crinone, og det snød mig helt vildt, da det gav symptomer og udsatte min mens, og det gjorde altså at jeg blev rigtig ked af det og skuffet...

Så prøve, selvom det er umuligt, at holde hovedet koldt...

Men med sådan et godt æg, hvorfor skulle det så ikke lykkedes...mit æg var jo ikke så godt...jeg tror det lykkedes når det er sådan et godt æg...

Ja, jeg er jo lidt bekymret fordi ægget ikke var så godt, men de sagde jo at det var pga af forbehandlingen...så håber at jeg godt kan lave gode æg...

KNUS

altså jeg tror heller ikke på at det er "bebsen/ægget" man kan mærke symptomer fra endnu... den skal jo lige sætte sig fast og begynde at vokse... men er helt sikker på at det, man kan mærke, er den hormom behandling man jo lige har været igennem, æggestokkende er fortsat stimulerede osv... og ja så crinone, det tager jeg også nu, og der står at det kan give "graviditets symptomer"

jeg har en lille smule brystspændinger og så "murren" i underlivet (ligesom når ens mens skal til at starte) men andet mærker jeg ikke endnu... Har jo også først fat sat ægget op idag...  

Jeg tror også den er der denne gang  kan man tro andet med sådan et flot æg...  så positivisme hele vejen rundt herhjemme lige nu!

og er da sikker på at i nok skal få nogle flotte æg nu hvor de bedre ved hvordan din behandling skal forløbe. Er da skønt at i kan nå 2 IUI på den tid 1 IVF tager...  krydser ihvertfald fingre for jer!

knus Vinni.

Anmeld

25. februar 2010

håber snart det er os

VNB skriver:

altså jeg tror heller ikke på at det er "bebsen/ægget" man kan mærke symptomer fra endnu... den skal jo lige sætte sig fast og begynde at vokse... men er helt sikker på at det, man kan mærke, er den hormom behandling man jo lige har været igennem, æggestokkende er fortsat stimulerede osv... og ja så crinone, det tager jeg også nu, og der står at det kan give "graviditets symptomer"

jeg har en lille smule brystspændinger og så "murren" i underlivet (ligesom når ens mens skal til at starte) men andet mærker jeg ikke endnu... Har jo også først fat sat ægget op idag...  

Jeg tror også den er der denne gang  kan man tro andet med sådan et flot æg...  så positivisme hele vejen rundt herhjemme lige nu!

og er da sikker på at i nok skal få nogle flotte æg nu hvor de bedre ved hvordan din behandling skal forløbe. Er da skønt at i kan nå 2 IUI på den tid 1 IVF tager...  krydser ihvertfald fingre for jer!

knus Vinni.

jeg alt hvad jeg kan

tillykke med det super flotte æg

Anmeld

25. februar 2010

VNB

kudsk skriver:

jeg alt hvad jeg kan

tillykke med det super flotte æg

1000 tak! Alle  hjælper

Og mange gange held og lykke til jer også, nu hvor i skal igang med IVF. Du må jo endelig spørge hvis der er noget du vil vide ang. behandlingen ikk?

Så skal jeg prøve at svare så godt som jeg kan

krydser ihvertfald også fingre for jer så i kan få drømmen opfyldt!

Knus Vinni.

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

VNB skriver:

knus Vinni.

Ja, ville nemlig lige advarer om det der crinone, for det gør en del...

Men selvfølgelig er den der...

Ja det er også rigtigt, og jeg glæder mig, og ja det svinger bare lidt frem og tilbage, om man tror på det eller ej...

Men det bliver spændende de næste 14 dage...og så satser jeg på at være lige i hælene med IUI...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.