så går det løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Anonym trådstarter

også lige en update herfra

Jeg har også fået lagt op i dag, - et super-duper æg, og så har vi fået frosset 3 - det er sååå dejligt - nu er der kun ventetiden tilbage, suk... men det klarer vi også - har jo ligesom været der før

ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

håber snart det er os

for dig

må man selv vælge om det skal være et eller to æg

og hvor er du henne i behandling

Anmeld

1. marts 2010

*A*

Jeg krydser også fingre for dig. Jeg har selv fået taget 12 æg ud i dag...

Jeg ved ikke noget før på onsdag, men jeg håber æggene har delt sig som de skal!

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

*A* skriver:

Jeg krydser også fingre for dig. Jeg har selv fået taget 12 æg ud i dag...

Jeg ved ikke noget før på onsdag, men jeg håber æggene har delt sig som de skal!

tak tak......

12 æg?? Det var sgu flot, hold da op.... rigtig meget held og lykke med det.....

Hvor er du i behandling?? Vi har været på en privat klinik i Århus, og har været rigtig glade for det...

Kh ano -liiiige lidt endnu

Anmeld

8. marts 2010

Anonym trådstarter

ingen bebs til os i denne omgang..... har lige testet negativt imorges - suuuk.... alt var bare så flot på papir, men det kan ikke gøre det.... pis os!!!! var forberedt, da jeg har blødt siden torsdag eftermiddag.... men øv-øv følelsen er der sgu alligevel....

Jannie - ikke ano mere...

Anmeld

8. marts 2010

*A*

Anonym skriver:

tak tak......

12 æg?? Det var sgu flot, hold da op.... rigtig meget held og lykke med det.....

Hvor er du i behandling?? Vi har været på en privat klinik i Århus, og har været rigtig glade for det...

Kh ano -liiiige lidt endnu

Hej,

Det var ærgeligt  Jeg er i behandling ude på Skejby. Jeg fik lagt to æg op i onsdags så nu venter jeg bare til d. bliver d. 17.

Anmeld

8. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej,

Det var ærgeligt  Jeg er i behandling ude på Skejby. Jeg fik lagt to æg op i onsdags så nu venter jeg bare til d. bliver d. 17.

vi var også i behandling i skejby da vi var i det off, fantastiske mennesker  - de lavede også Lasse til os og pøj-pøj med det.....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.