Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har lige fået taget 7 æg ud i dag..... skal ringe på klinikken imorgen og høre hvordan det hele ser ud i lab, og så skal jeg forhåbenlig have sat æg op på mandag.... spændende.
Kh mig - ano, da man aldrig ved hvem der læser med herinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: har lige fået taget 7 æg ud i dag..... skal ringe på klinikken imorgen og høre hvordan det hele ser ud i lab, og så skal jeg forhåbenlig have sat æg op på mandag.... spændende. Kh mig - ano, da man aldrig ved hvem der læser med herinde
held og lykke
4kløver skriver: held og lykke
Held og lykke ! Håber du lykkes !
tak tak..... håber sådan det lykkedes... det skal det....
Ano
Enayia skriver: Held og lykke ! Håber du lykkes !
taaaaak
Anonym skriver: tak tak..... håber sådan det lykkedes... det skal det.... Ano
håber du på 2
Hold da op - 7 æg, det var flot...
Jeg hepper på dine æg og håber du får sat 1 el. 2 rigtig gode æg op...
4kløver skriver: håber du på 2
nej, egentlig ikke faktisk... har aftalt med klinikken at vi ser på det mht æggenes kvalitet og celledelingen mv inden vi tager endelig stilling....
Mia Maia skriver: Hold da op - 7 æg, det var flot... Jeg hepper på dine æg og håber du får sat 1 el. 2 rigtig gode æg op...
ja, ikke??? Og jeg har faktisk kun fået taget ud i den ene side - den ene æggestok duer praktisk talt ikke...... meeen - æggene skal jo også være i orden, det hjælper jo ikke med 7, hvis ingen af dem duer. Men tror da så bestemt at der er nogle der gør.....
Anonym skriver: ja, ikke??? Og jeg har faktisk kun fået taget ud i den ene side - den ene æggestok duer praktisk talt ikke...... meeen - æggene skal jo også være i orden, det hjælper jo ikke med 7, hvis ingen af dem duer. Men tror da så bestemt at der er nogle der gør..... Ano
Det tror jeg også...
Jeg havde 2 og der var der da et der duede...og det var til trods for en forkert forbehandling (var konverteret fra IUI)...
Så jeg er helt sikker på der er mindst 1 æg at sætte op...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128