så går det løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

lotte32

Det er godt nok spændende

for jer........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Misjelle

hvor spændene, krydser for gode æg

Anmeld

20. februar 2010

Anonym trådstarter

så har jeg snakket med klinikken.... og 5 ud af de 7 æg er perfekte og har delt sig som man gerne vil se pt, så det er sååååå dejligt. Turde ski næsten ikke ringe.... er meget lettet nu, - nu skal vi så tage stilling til om vi vil have 1 eller 2 æg op... nu ser vi om den gode stil fortsætter

Ano - meget glad

Anmeld

20. februar 2010

VNB

Anonym skriver:

har lige fået taget 7 æg ud i dag..... skal ringe på klinikken imorgen og høre hvordan det hele ser ud i lab, og så skal jeg forhåbenlig have sat æg op på mandag.... spændende.

Kh mig - ano, da man aldrig ved hvem der læser med herinde

TILLYKKE med de 7 æg! hvor dejligt! Håber på at vi opnår lige så flot resultat  Krydser fingre for jer på mandag!

knus Vinni.

Anmeld

20. februar 2010

Anonym trådstarter

VNB skriver:

TILLYKKE med de 7 æg! hvor dejligt! Håber på at vi opnår lige så flot resultat  Krydser fingre for jer på mandag!

knus Vinni.

tak for det.... jeg er så spændt!!!!

var lige inde på din profil og kan læse du har endometriose.... det har jeg også og har haft det i mange år... hvis du vil spørge ind til det og fertilitetsbehandling ( eller bare endoen) siger du bare til......

Ano

Anmeld

20. februar 2010

Kløver

Anonym skriver:

har lige fået taget 7 æg ud i dag..... skal ringe på klinikken imorgen og høre hvordan det hele ser ud i lab, og så skal jeg forhåbenlig have sat æg op på mandag.... spændende.

Kh mig - ano, da man aldrig ved hvem der læser med herinde

held og lykke

håber det lykkedes

Anmeld

20. februar 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

held og lykke

håber det lykkedes

Tak-tak......

Anmeld

21. februar 2010

Anonym trådstarter

så har jeg snakket med klinikken igen...... delingen fortsætter fint og flot i alle 5 æg, så det er jo intet mindre end fantastisk

Så vi skal have lagt op i morgen formiddag, og så ellers vente 14 dage, før vi skal teste..... det er næsten det værste - ventetiden!!!!

Ano

Anmeld

21. februar 2010

VNB

Anonym skriver:

tak for det.... jeg er så spændt!!!!

var lige inde på din profil og kan læse du har endometriose.... det har jeg også og har haft det i mange år... hvis du vil spørge ind til det og fertilitetsbehandling ( eller bare endoen) siger du bare til......

Ano

Mange tak - vil jeg lige huske! Er det jeres første IVF forsøg? Har nemlig tænkt meget over hvad statestikken mon siger om dem som har endo og antal forsøg før det lykkes med IVF

Knus Vinni.

Anmeld

21. februar 2010

Anonym trådstarter

Mange tak - vil jeg lige huske! Er det jeres første IVF forsøg? Har nemlig tænkt meget over hvad statestikken mon siger om dem som har endo og antal forsøg før det lykkes med IVF

Knus Vinni.

Du siger bare til ang endo..... er du blevet opereret?? Det er jeg, 3 gange

Vi har ikke været igennem ivf - Vi fandt ud af at min mand har dårlig sædkvalitet. SÅ med både det og endo, var det bedst med icsi - Vores søn blev først til i 6 forsøg (5 forsøg og et fryse) - så det har været en lidt lang kamp..... nu kan jeg ikke huske om du har skrevet det, men hviket sygehus hører i til??

Ano - lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.