At være single...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2008

Loggidut

jeg var single med to drenge i 5 år...og nød at det kun var mig der skulle bestemme...men det kommer self. af at jeg havde et forfærdeligt dårligt forhold tidligere...

så fandt jeg Michael, og jeg må indrømme jeg tænkte inden det for alvor blev os, at åhhh nej jeg orkede bare ikke at skulle finde fælles regler, og nå til fælles beslutninger...for jeg har kun prøvet at det indebar skænderier...

men jeg overgav mig, og sandheden er, at vi altid har været enige...og vi har faktisk aldrig skændtes...
vi kan godt være uenige, og diskutere, men falder ret hurtigt ned igen...ja indrømmet, vi er sgu nok lidt kedelige på det punkt!

men nej, alt er nu meget lettere efter jeg har fundet manden...og jeg har min frihed, for jeg kan vælge at rejse mig op og kører...jeg tager sjældent Tif med mig når jeg skal noget...hun blever hjemme ved faderen, med mindre han er på job.

så nej, jeg elsker mit liv, og det er ikke for sjovt jeg siger ja til ham her til august...

så jeg savner ikke at være alene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Sille

Ja jeg har heller ik været meget single i mit liv.. mødte kæreste da jeg var 14 og havde ham i 5 år, derefter single nogle måneder.. ny kæreste i 2 år og single et par måneder og så mødte jeg Rene.. og vi har nu været sammen 4 år snart.. Jeg dur ikke til at være single.. der får den bare max gas i byen og puh ha.. har mange fortrydelser for den tid..:$ Og TYNEN... Jeg er rent faktisk oprigtig bange for at sove alene.. og for SPØGELSER!! 8( det er så barnligt.. men kan virkelig få kørt mig selv op...:'( Er sgu også glad for ikke at være alene-mor.. gider jeg sgu ik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.