At være single...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

Rasmine

På Kanal 4 har der lige været Singleliv. Og nu kommer der noget om danske singlekvinder.

Sidder her og er fanme glad for det ikke er mig, som er single, og "lidt oppe i årene", over ca. 25-27 (altså ikke helt ung)

Savner I nogensinde den "frihed" der var i at være single, fri som en fugl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Nadi

Nej ikke rigtig, for de fleste der er single higer jo efter at få en mand/kone. Og jeg duer bare ikke til at være single!

Når det så er sagt, så kan jeg da nogle gange godt tænke at det måske ville være nemmere, på det plan at man så selv kan bestemme hvordan lejligheden/huset skla indrettes når man nu klart er den bedste til det og ens mand ABSOLUT ingen indretsningssans har ;) Og at man ikke skal blive enig med en om hvad ens barn skla hedde, man skal ikke diskutere med en hvordan man skal opdrage osv. Men når alt kommer til alt så ville jeg ikke undvære alt det positive som det giver ved at være to :)

-Nadia

Anmeld

19. maj 2008

Lise

Åååårh, det var da et liv uden bekymringer :)) Kan huske jeg altid savnede en kæreste, men der var da mange ting der var nemmere da man var single; alt det rod der var var ens EGET rod, man kunne selv bestemme aftensmaden (og om man overhovedet gad at have aftensmad), om man pludselig ville ud og buldre, bruge en halv milliard på tøj og sko og så videre og så videre...

men det var jo også et liv uden et lille barn - hvis man var single nu, så ville der jo stadig være en lille en at tage en masse hensyn til, og så ville alt det ovenstående slet ikke give nogen mening.

Jeg var faktisk mægtig god til at være single, men jeg er da glad for at profilen på dating er længe slettet, og at jeg ikke er alene om alting længere..

Anmeld

19. maj 2008

Astrid P

Åhr, mand... Jeg aner faktisk ikke hvordan det er at være single, ikke som voksen i hvert tilfælde! Jeg mødte jo Anders da jeg var knap 18, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men de singlevenner jeg har, er jeg ikke misundelig på. Ja, det er et liv i frihed - men langt de fleste af dem ville ønske de havde det som jeg har. Så jeg er rigtig godt tilfreds, og håber aldrig jeg kommer til at stå i den situation at jeg skal ud og finde en ny partner... Det tror jeg simpelthen slet ikke at jeg ville kunne overskue!!!

Anmeld

19. maj 2008

Grynt

Nej, jeg drømmer overhovedet ikke om at være single...på nær når manden har været et rigtigt noller hovede sååå kan tanken da godt lige strejfe mig ;) Men han er min sjæleven og den mand jeg altid har drømt om at blive gift med. (L) Han er MIN store bamseven, den bedste i verden (L)

Jeg véd jeg kan klare mig som single - hvis det nu skulle ske 8(. I mit første ægteskab var jeg gift med jordens største r*v og jeg skulle klare ALT selv. Min 2 børn var små da jeg begyndte at læse, Jeg har alle dage taget mig af de "kvindelige opgaver" så som at passe børn, hjem, mand mm uden nogensinde at få nogen form for hjælp!!! Da jeg arbejdede arbejdede jeg 40 timer om ugen mens jeg læste på uni 2 gange om aften.....og jeg kunne blive ved og ved og ved. Så jeg VÈD jeg er en super stærk kvinde der nemt kan klare alt det praktiske alene!!! ;) Og det eneste jeg kunne bruge en mand til den gang, var da kun for at bekræfte det jeg allerede véd, nemlig hvor lækker jeg er ;) Man har vel selvtilliden i orden ;)

Anmeld

19. maj 2008

bette

jeg savner det bestemt ikke.. hader at være single.. og har heller ike været det særlig længe af gangen.. og har næsten altid haft laaaange forhold..
men så håber jeg jo selvfølgelig at det forhold jeg har med min mand nu aldrig holder op;)
ville ikke undvære det for noget i hele verden.. og hvis jeg var single havde jeg heller ikke fået min lækre guldklump! har altid været mit største ønske at få en dejlig familie.. min egen er ikke særlig meget ved.. har kun mine søskende.. ingen mor og ingen far.. og min mand tilføjer lige 100 mennesker til familien.. så det er baree såååå skønt..

at drikke sig stiv og gå rundt i lårkort, brække sig osv osv.. tja det kan jeg altså godt undvære..og savner da slet ikke alt den uvished i livet.. hvorimod det nu er klart hva mit liv handler om.. og hva jeg lever mit liv for.. det viste jeg ikke før jeg mødte steffen.. men det ved jeg nu.. lever for kærligheden.. og lever for familien...!

Anmeld

19. maj 2008

Anna-Rosa

Ja det gør jeg sgu helt ærligt!!! Jeg elsker mine piger overalt, selvfølgelig(L) Men det der med, ikke hele tiden at have et eller andet med børn, hængende over hovedet KONSTANT savner jeg altså... Jeg savner nogengange friheden til bare at kunne gøre, lige præcis hvad man vil, og hvis der er nogen her der vover at sige "jamen det kan man da også med børn" så får I en flad;) for DET KAN MAN IKKE! Alting skal planlægges, -så er der en lille der skal sove og en større der skal tisse,-så er der en lille der skal have barnevognen med og en større der skal have madpakke med, -så er der en lille der skider i bukserne om natten og en større der hoster så hele huset ryster...GAAAAAAB:)

Nå...nej jeg vil jo selvfølgelig ikke bytte eller skrue tiden tilbage og leve livet om, men jeg synes at det er ok, at man indrømmer, at livet var ukompliceret back then, og det savner jeg nogengange...

Anmeld

19. maj 2008

Anna-Rosa

nå nå godt så, og godt ord igen...jeg havde lige tanken om livet før børnene i hovedet...glemte lige helt manden:$ Jeg var vild med at være single, men synes også det var hyggeligt at have en at dele det hele med...så har jeg vist svaret på lidt af hvert...hi hi

Anmeld

19. maj 2008

ka li ja

jeg drømmer overhovedet ikke om at være single.
men gad sgu godt prøve livet uden alvorlige bekymringer igen.
gad godt kunne tage i byen når det passede mig, sove hos hvem som helst, passe mig selv. æde indbagte rejer hver dag hvis det var det jeg gad. sove så længe jeg kunne.

men så på den anden side. så er det prøvet og jeg er sgu glad for min tilværelse.

kan som lise skriver også godt huske hvordan man brændnde ville ha en kæreste når man ikke havde nogen....

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Single - Hvad dælen er det?!

Mødte Stig da jeg var 14 år gammel, så tror knap nok jeg har nået at være single :)
Med mindre man kan være singel hvis man er under 14.

Ej, nogle gange kunne jeg da godt have lyst til at smide ham ud - Men kun for et par timer :)
Jeg tror slet ikke jeg ville bryde mig om at være single!

Forresten tør jeg ikke sove alene om natten.
I ved, de der ånder.. De kommer altid når de kan lugte frygt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.