Dumme kælling! (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Bamme

heaven skriver:

jamen Bamme dog....

du spørger, afslutningsvis i det oprindelige indlæg, om du er underlig. det er der ikke nogen der siger du er. Nogen tænker bare ikke det samme som dig, og havde ikke reageret som dig. Og det er vel okay?

Jannie - har en dejlig weekend.

Ja, det er da fint folk siger deres mening. Det er mig imidlertid en gåde at folk, selv hundeejere, tager så let på "reglerne".

Jeg tror det som i bund og grund gjorde at jeg ringede, var at hun kaldte mig dumme kælling. Især fordi jeg VED jeg tiltalte hende PÆNT.

God weekend til dig også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Loggidut

seriøst kan jeg sagtens følge Bamme...!

jeg turde ikke skrive det, men var møg-hunden drønet mod mit barn på den måde, så havde jeg ikke ringet til politiet, jeg havde sparket den ned...uden omsvøb!

Jeg elsker selv hunde, men jeg vil gerne lade mine børn få et naturligt forhold til dyr, det vil sige når jeg, de og dyrene bestemmer det er okay...ikke via en hund der stormer mit barn i møde, uden jeg har sagt god for det. Og da slet ikke når damen barn-agtigt rækker tunge!

træsko i synet på den...det var den løsning jeg havde valgt.

Synes ved nærmere eftertanke at et opkald til politiet er bedre...!

bare min mening.

Sloggi, som ikke er bange for hunde, men er bange for folk ikke tænker på hvad andre folks følelser er

Anmeld

20. februar 2010

heaven

Bamme skriver:

Ja, det er da fint folk siger deres mening. Det er mig imidlertid en gåde at folk, selv hundeejere, tager så let på "reglerne".

Jeg tror det som i bund og grund gjorde at jeg ringede, var at hun kaldte mig dumme kælling. Især fordi jeg VED jeg tiltalte hende PÆNT.

God weekend til dig også!

måske er det der hunden ligger mest begravet??

Jannie - har faktisk altid sin hund i snor, hvis ikke vi er i hundeskoven

Anmeld

20. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

seriøst kan jeg sagtens følge Bamme...!

jeg turde ikke skrive det, men var møg-hunden drønet mod mit barn på den måde, så havde jeg ikke ringet til politiet, jeg havde sparket den ned...uden omsvøb!

Jeg elsker selv hunde, men jeg vil gerne lade mine børn få et naturligt forhold til dyr, det vil sige når jeg, de og dyrene bestemmer det er okay...ikke via en hund der stormer mit barn i møde, uden jeg har sagt god for det. Og da slet ikke når damen barn-agtigt rækker tunge!

træsko i synet på den...det var den løsning jeg havde valgt.

Synes ved nærmere eftertanke at et opkald til politiet er bedre...!

bare min mening.

Sloggi, som ikke er bange for hunde, men er bange for folk ikke tænker på hvad andre folks følelser er

Vil bare lige sige at jeg er enig med sloggi og Bamme... Lov og Lov, og hvis der er regler om at hundene skal færdes i snor i den park så er den sgu ikke længere...

Og ja Sloggi jeg havde også sparket hunden lige midt i mellem øjnene hvis den var faret i flæsket på nogen af mine børn... Og jo jeg elsker skam hunde meget endda... Men mine børn betyder alt for mig...

Anmeld

20. februar 2010

heaven

Klock skriver:

Vil bare lige sige at jeg er enig med sloggi og Bamme... Lov og Lov, og hvis der er regler om at hundene skal færdes i snor i den park så er den sgu ikke længere...

Og ja Sloggi jeg havde også sparket hunden lige midt i mellem øjnene hvis den var faret i flæsket på nogen af mine børn... Og jo jeg elsker skam hunde meget endda... Men mine børn betyder alt for mig...

jeg havde bestemt også reageret hvis den var faret i flæsket på os... men det gjorde den jo ikke....

Jannie

Anmeld

20. februar 2010

Bamme

heaven skriver:

måske er det der hunden ligger mest begravet??

Jannie - har faktisk altid sin hund i snor, hvis ikke vi er i hundeskoven

Ja, har talt en del om det med min bedre halvdel.

Havde det kun været ham med den sorte labrador havde det nok ikke gjort så meget, andet end jeg ville have irriteret mig over at hunden ikke var i snor.

Men når nu jeg VED at de små terrier hun har er fuldstændig sindssyge, og at hun ikke kan kalde dem til sig + at jeg blev vrænget af, det satte bare hovedet på sømmet (prikken over i'et, eller hvad det nu hedder)

Anmeld

20. februar 2010

heaven

Bamme skriver:

Ja, har talt en del om det med min bedre halvdel.

Havde det kun været ham med den sorte labrador havde det nok ikke gjort så meget, andet end jeg ville have irriteret mig over at hunden ikke var i snor.

Men når nu jeg VED at de små terrier hun har er fuldstændig sindssyge, og at hun ikke kan kalde dem til sig + at jeg blev vrænget af, det satte bare hovedet på sømmet (prikken over i'et, eller hvad det nu hedder)

jep, det er jo det.... og så er historien jo egentlig en helt anden.....

Jannie - der bestemt også kan lade sig rive med indimellem, helt sikkert....

Anmeld

20. februar 2010

Loggidut

Citat:

Nå, men ligesom de kommer ind i parken, slipper hun den ældste af hundene løs, som styrer lige hen mod os. (Jeg stod klar med højrebenet) -Den løber forbi os,

Jeg havde sparket den!

Anmeld

20. februar 2010

Bamme

Loggidut skriver:

Citat:

Nå, men ligesom de kommer ind i parken, slipper hun den ældste af hundene løs, som styrer lige hen mod os. (Jeg stod klar med højrebenet) -Den løber forbi os,

Jeg havde sparket den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.