Min søn er en være bølle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

hc=k

Hellemor skriver:

Min Christoffer er lige som din..

Han er blevet meget glad for vores fladskærms-tv som står på et tv-bord. Det har han fundet ud af, kan dreje og at det har knapper på siden. Så han trykker løs på dem alle smmen.

Køkkenskufferne tømmer han, og lågerne i vores skænk i stuen bliver åbnet og lukket hele tiden. Derudover synes han alle døre skal lukkes.

Nå jo, vores hundes mad og vandskåle er også meget spændene.. Så jeg ved hvordan du har det.

Har også overvejet børnesikring.

Ja ikke puha en masse ting de kan finde på de små.

Jeg er virkelig bare så mange for at han får noget i klemme ved de låger, skuffer og døre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Nej, det har jeg aldrig haft...jeg har dog alt det giftige og farlige steder hvor børn ikke kan nå og så var der lukket ud til toilettet osv...men altså, køkkenskabe og alt der er i, det har mine godt måtte kikke på og alle havde en periode hvor det var sjovt og så kik det over. Men mine har så heller ikke pillet i skraldeposer osv, det har min venindes yngste søn gjort,og hun har fire børn og ingen af dem har været som ham...så der er jo bare forskel.

Knus Eva..

Franks datter har spist af skralde spanden engang, så havde de også sat sikring op for det var jo vildt ulækkert

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

suanne85 skriver:

Franks datter har spist af skralde spanden engang, så havde de også sat sikring op for det var jo vildt ulækkert

Fik da lige kvalme.. Kan godt forstå der kom sikring på der...

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Fik da lige kvalme.. Kan godt forstå der kom sikring på der...

Ja,

Anmeld

19. februar 2010

Miamaja

hc=k skriver:

Jamen det nytter ikke noget for han piller i alle skabe og alle skuffer og tager alt ud og åbner alle døre.

Jeg kan ikke sige til ham at han gerne må i et skab for så kan han da ikke forstå at han ikke må i alle de andre skabe.

saadan var min guldklump ogsaa i en periode. fra 12-19 mdrs alderen vil jeg mene. den der med ' de skal nok laere det og et nej er et nej'. det fungerede heller ikke. der er bare ikke andet for end at tage det vaek og saa paa med sikkerhedsforanstaltningerne. det er alligevel kun i en periode og det er klart det nemmeste frem for at have en lille mand der konstant piller ved det forbudte, hvis han kan komme til det. hehe..

Anmeld

19. februar 2010

LouiseNielsen

Da Nicklas var i "tømme skuffer og skabe" alderen fik han egentlig bare lov til det.... Alt der var farligt eller jeg ikke ville have han pillede ved flyttede jeg til et sted hvor han ikke kunne nå det...

Jeg syntes de skal have lov, og kan jo så sige jamen slår han sig på et eller andet så er det ik værre end han kan trøstes... Jeg syntes godt de kan lære at man altså kan få fingerne i klemme hvis man leger med døren, eller hvad det nu må være... Selvfølgelig til en vis grænse!

Hmm nu lyder jeg som en meget hård mor, det er jeg altså ikke... Jeg syntes bare ikke man kan pakke de små pus ind i vat....

Anmeld

19. februar 2010

LouiseNielsen

Og her hjalp det altså at sige NEJ, og sætte ham væk også måske give ham noget legetøj i stedet for... Det kan tage tid, men sådan er det jo så bare....

Anmeld

19. februar 2010

saxa

Nej har bestemt ingen børnesikringer i hjemmet. Men vi har heller ikke noget at sikre.. Yasmin er også en bølle, men hun har aldrig gået i skuffer og skabe, pillet ved ting hun ikke måtte mm. Kun når hun får besked på at hente sin tallerken f.eks. i skabet. Men da hun var mindre og ville pille ved mine blomster (Det vil jeg ikke ha!) Der hjalp det at fjerne hende og sige at det var mors - og så give hende noget legetøj..

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

Vi har aldrig haft børnesikret herhjemme, hverken skabe, døre, trapper og lign.

Tilgengæld har jeg været nødt til, efter jeg er blevet dagplejer, at sætte en låge for åbningen til køkkenet, da en af mine dagplejeunger konstant var ude at tænde for komfuret, det skulle jeg ikke lige nyde noget af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.