Min søn er en være bølle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Det er heller ikke så meget fordi han ikke må kigge i skabene og sådan, men han er simpelthen så utrolig uheldig og kommer til skade heletiden, det er mere fordi jeg vil gøre så han ikke får noget i hovedet eller klemmer fingerne.

Det kan jeg sørme godt forstå... jeg har også altid fjernet alt der var farligt selvom nogle mener de skal lære det...altså feks pynteting osv.. de kan jo ikke så godt lære at det er farligt når de er små og de bare er styret af hvad de har lyst til lige nu og her..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Bavianis

hc=k skriver:

Det er ikke fordi han ikke må udforske ting og kigge og pille, men jeg vil bare ikke have at han kommer til skade.

Jeg føler ikke at jeg hemmer hans udvikling ved at sætte børnesikring op, det er jo det med at børn er så forskellige og nogle haar behøv for det og andre har ikke.

Jeg synes da det lyder som en fin ide at sætte børnesikring op. Så kan I begge bruge Jeres energi på noget andet;-)

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

Eva skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå... jeg har også altid fjernet alt der var farligt selvom nogle mener de skal lære det...altså feks pynteting osv.. de kan jo ikke så godt lære at det er farligt når de er små og de bare er styret af hvad de har lyst til lige nu og her..

Knus..

Jamen ja vi fjerner også alt det farlige, men et indfast fad gør bare nas at få i hovedet og det kan jeg ikke flytte fordi jeg har sådan et rigtig gammet køkken med en masse skabe nede ved gulvet og ingen overskabe.

Anmeld

19. februar 2010

tascia

ryk lidt rundt på tingene! sæt de ting du helst ikke vil have han kommer til (kan komme til skade med) i udvalgte skabe og sæt børnesikring på dem, og lad ham muntre sig med resten.

Anmeld

19. februar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Jamen ja vi fjerner også alt det farlige, men et indfast fad gør bare nas at få i hovedet og det kan jeg ikke flytte fordi jeg har sådan et rigtig gammet køkken med en masse skabe nede ved gulvet og ingen overskabe.

Bare på med låse.. det er da også nemmere og om et år er der sikkert intet problem..

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

tascia skriver:

ryk lidt rundt på tingene! sæt de ting du helst ikke vil have han kommer til (kan komme til skade med) i udvalgte skabe og sæt børnesikring på dem, og lad ham muntre sig med resten.

Hmmm jamen lærer han noget af det??

Hva så hvis vi er hjemme hos mine forældre eller hans farmor og farfar, de har jo ikke lige rykket rundt på tingende.. Jeg vil hellere putte sikringerne på så han ikke kan åbne og det så bliver kedeligtm end at jeg vil lade ham rode rundt i skabene og han så også gør det alle andre steder.

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

hc=k skriver:

Jeg har sådan en rigtig lille bølle af en søn, han piller i alt, åbner og lukker alle døre og skabe, han skærer tænder, han tager alt det han får afvide at han ikke må og han slår hvis man virkelig skælder ud.

Jeg har altis svoret at jeg ikke ville have alt mulig børnesikring i mit hus fordi jeg ikke synes at det burde være nødvendigt, men men men der er mange ting der ændre sig. Nu vil jeg gerne have sikringer på alle skabe og skuffer, jeg vil gerne have sådan nogle dør kiler i alle døre der ikke skal lukkes og jeg vil have gemt alt elektronik væk.

Jeg snakkede med min søster om det og hun fortalte at hendes dreng aldrig har pillet ved noget han ikke må, det viser bare hvor stor forskel der er på børn og det er jo også set der gør dem så dejlige.

Har i børnesikringer i hjemmet???

Vi har ikke det vilde herhjemme, vi har på 2 skabs låger i stuen fordi der ligger vores vigtige papire og vi vil ikke tage nogle chancer med dem. Så er der på ind til vores dvder, ellers så ved vi godt hvad der sker hehe De er jo så farverige og spændende at kigge på

Så har vi et gitter ud til køkkenet, så kan han nemlig kun gp derud hvis vi er der eller vi har glemt at lukke den Men de er altså snu de små, hanhar fundet ud af hvordan gitteret virker, han kan selv lukke det nu, åben det går ikke helt endnu, men kommer nok engang hehe.

Dørene får han bare lov til at lukke hvis han vil det, hvis han lukker sig selv inde i gangen eller lign, så ved vi der går 2 sek så piver han, så det gør han ikke så tit, da han ikke helt kan nå håndtagene så han kan åbne igen. Men han har så fundet ud af ta han kan tænde og slukke lys, så en tur på wcet kan blive en mørk tur

Så længe de ikke ødelægger syntes jeg ikke det betyder noget at de roder rundt i tingene, ude i køkkenet har vi knive osv uden for hans område, men han kan godt få lov til at rode i gryderne osv hvis vi står og laver mad, så keder han sig ikke og de kan vaskes hvis de kommer på gulvet eller sådan, men er nu meget sjældent han gør leger med dem.

Anmeld

19. februar 2010

tascia

hc=k skriver:

Hmmm jamen lærer han noget af det??

Hva så hvis vi er hjemme hos mine forældre eller hans farmor og farfar, de har jo ikke lige rykket rundt på tingende.. Jeg vil hellere putte sikringerne på så han ikke kan åbne og det så bliver kedeligtm end at jeg vil lade ham rode rundt i skabene og han så også gør det alle andre steder.

men der er jo intet underligt og forkert i at han er nysgerrig, kan ikke helt lige forstå han ikke må?!?!

det er da mere spændende hvis man ikke må...

Anmeld

19. februar 2010

Hellemor

Min Christoffer er lige som din..

Han er blevet meget glad for vores fladskærms-tv som står på et tv-bord. Det har han fundet ud af, kan dreje og at det har knapper på siden. Så han trykker løs på dem alle smmen.

Køkkenskufferne tømmer han, og lågerne i vores skænk i stuen bliver åbnet og lukket hele tiden. Derudover synes han alle døre skal lukkes.

Nå jo, vores hundes mad og vandskåle er også meget spændene.. Så jeg ved hvordan du har det.

Har også overvejet børnesikring.

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

tascia skriver:

men der er jo intet underligt og forkert i at han er nysgerrig, kan ikke helt lige forstå han ikke må?!?!

det er da mere spændende hvis man ikke må...

Nej der er Bestemt ikke noget galt i at være nysgerrig, men jeg vil hellere have at han piller i noget han må og han ikke kan komme til skade ved end at han piller i det han ikke må og så kommer til skade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.