Hvad og hvormeget tøj købte I til jeres små fnug FØR fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

saxa

Zette skriver:

det er dejligt - bare at købe sokker er hyggeligt. og synes ikke det er hyggeligt at købe sokker til mig selv - så det er meget surrealistisk at blive begejstret for babysokker haha

Jamen det er bare super hyggeligt..  Og alt i den størrelse er da bare vidunderligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Bavianis

Kan man ikke købe en masse tøj str 50 lige inden i f.eks. H&M, gemme bon'en og så få pengenen igen og bytte til en størrelse større hvis baby er mega???

¨Så kan man jo faktisk bare (hvis det bliver aktuelt) sende manden ned og sige - "Jeg skal have alt det her i en størrelse større..."

Anmeld

19. februar 2010

Liljesilas

Hej igen.

Jeg vil bare lige fortælle, at alle jeres råd har gjort, at jeg i dag har købt tøj i 62 og 68, fordi så ved jeg de får det brugt en dag, da jeg ikke ved hvor stor min baby er til den tid. Og når jeg ikke kan holde mig fra tøjet, så må jeg tænke lidt fornuftigt  

Anmeld

19. februar 2010

RikkeR

Bavianis skriver:

Kan man ikke købe en masse tøj str 50 lige inden i f.eks. H&M, gemme bon'en og så få pengenen igen og bytte til en størrelse større hvis baby er mega???

¨Så kan man jo faktisk bare (hvis det bliver aktuelt) sende manden ned og sige - "Jeg skal have alt det her i en størrelse større..."

Det tænkte jeg også, men det skal jo vaskes før de bruger det, kom jeg i tanke om  - så jeg droppede det igen.

Nu har jeg købt lidt i str. 50 og lidt mere i 56, så håber jeg at det er gardering nok .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.