Sommertøj-pakke til dreng str. 98/3 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. februar 2010

Maria.

SØS skriver:

Jeg er interesseret. Vil du kun sælge samlet eller? Er mest interesseret i poloerne og bukserne... Men kunne egentlig også være interesseret i hele pakken...

Synes det er lidt svært med pris for sådan en samlet pakke - kan du ikke "guide" lidt???

Jeg sælger det kun samlet

Jeg har lavet en hurtig udregning på nypris:

Poloer fra Tommy Hilfiger og Ralph Lauren 300,- kr stk = 1500,- kr

Tommy Hilfiger stribede shorts = 300,- kr

OSH KOSH Smækbukser (NYE) = 400,- kr

4 par H&M Shorts til mellem 100 - 149,- kr = 450,- kr

4 nye tanktops fra H&M til 50,- kr stk = 200,- kr

13 Tshirts til mellem 50-80,- kr stk = ca 850,- kr

2 Bøllehatte til = ca 50,- kr

Så der er for ca. 3750,- kr i nypris..

Hva siger du evt. til 1200,- kr + porto?

Var du evt. også interesseret i Molo Gummistøvlerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jamen det lyder faktisk ikke tosset, og nå ja det var jo også dig med gummustøvlerne...

Min søn bliver 3 år i april, men er ikke specielt stor. (12,5kg)

Hvad tror du mht. størrelsen? Jeg køber 98 til ham i bluser nu, så det er sådan set dem jeg er mest "bekymret" for. Hvordan er det nu RL og Hilf. er i størrelsen??? - Bukserne vil helt sikkert passe, han har ikke lange ben....

Anmeld

22. februar 2010

Maria.

SØS skriver:

Jamen det lyder faktisk ikke tosset, og nå ja det var jo også dig med gummustøvlerne...

Min søn bliver 3 år i april, men er ikke specielt stor. (12,5kg)

Hvad tror du mht. størrelsen? Jeg køber 98 til ham i bluser nu, så det er sådan set dem jeg er mest "bekymret" for. Hvordan er det nu RL og Hilf. er i størrelsen??? - Bukserne vil helt sikkert passe, han har ikke lange ben....

Han lyder umiddelbart ikke stor, min søn er 102 cm og vejer 18 kg, og han passer det faktisk stadig (på det sidste!), har lige prøvet noget af det på ham.. så det tror jeg sagtens han kan passe.. Det hele svarer til str. 98/3 år, synes ikke der er noget der er "stort" eller "småt" i det..

Anmeld

23. februar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Nå jamen jeg må hellere snart komme med et bud så.... Det koster nok en bondegård at sende - hvad skyder du på???

Anmeld

23. februar 2010

Maria.

SØS skriver:

Nå jamen jeg må hellere snart komme med et bud så.... Det koster nok en bondegård at sende - hvad skyder du på???

Tror det kan sendes for 75,- kr og så er pakken også forsikret, hvis den skulle forsvinde, eller der sker noget med den..

Anmeld

24. februar 2010

Maria.

25. februar 2010

Maria.

OP OP.. Ikke solgt endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.