Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super lækkert tøj fra mærkerne:
* OSH KOSH
* RALPH LAUREN
* TOMMY HILFIGER
* H&M
* NIKE
Tshirts, Poloshirts, shorts, korte smækbukser mm...
Masser af lækkert tøj.. Kom med et bud..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad havde du sådan ca regnet med af pris?
Er det str 98 det hele?
LouiseLarsen skriver: Hvad havde du sådan ca regnet med af pris? Er det str 98 det hele?
Jeg har ikke rigtig tænkt på pris.. Ville lige se hva der kom af bud, og det er str. 98 det hele.. Der er nogle tanktops fra H&M der hedder 98/104.. Men svarer til 98 synes jeg..
Maria. skriver: Jeg har ikke rigtig tænkt på pris.. Ville lige se hva der kom af bud, og det er str. 98 det hele.. Der er nogle tanktops fra H&M der hedder 98/104.. Men svarer til 98 synes jeg..
Nicklas bliver 3 i maj og bruger str 98 nu, så er bange for det lige præcis når at blive for småt.... Noget af det han har i 98 er liiige ved at være for lille nu....
LouiseLarsen skriver: Nicklas bliver 3 i maj og bruger str 98 nu, så er bange for det lige præcis når at blive for småt.... Noget af det han har i 98 er liiige ved at være for lille nu....
Så bliver det for småt.. Min dreng brugte det sidste sommer og han er lige blevet 3 år i januar.. Så det skal nok bruges fra 2½ - 3 år..
Mindstepris??
MorpåSjælland skriver: Mindstepris??
Jeg har ikke rigtig tænkt på pris endnu.. Kom med et bud.. Så kan jeg bedre tage stilling..
Slet ingen der vil byde??
Jeg er interesseret. Vil du kun sælge samlet eller? Er mest interesseret i poloerne og bukserne... Men kunne egentlig også være interesseret i hele pakken...
Synes det er lidt svært med pris for sådan en samlet pakke - kan du ikke "guide" lidt???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128