Hej Marikka...
Puha, kender godt din frygt, den sad jeg også med inden jeg skulle føde. Men tro mig.. Når du ligger på briksen med presseveer, så glemmer du ALT om det.. Så har du bare i tankerne at det barn skal ud NU!
Lige inden hovedet kom følte jeg at det hele sprækkede - men da hovedet kom ud var det en hel lettelse.. Da så resten af kroppen skulle ud... Der var jeg virkelig sikker på at jeg var gået i stykker fra ende til anden, fordi at min søn lå med den ene arm oppe over hovedet plus at jm havde BEGGE sine hænder inde i mig, for at hjælpe ham ud da jeg pressede...
Og ved du hvad.... Jeg gik overhovedet ikke i stykker..... Fik kun to små sting fordi Nicolai havde "kradset" mig omkring skamlæben da han skulle ud... Fik et lille stik med bedøvelse inden de skulle sy - mærkede hverken det eller da de syede.. Det værste var faktisk når deres hænder rørte mig.. Huden dernede havde jo været helt udspilet, så det føles som når man rører på en hudafskrabning.. Det svier helt vildt... Men når man ligger med sit lille barn... Så er det ikke så slemt 
Jeg fik at vide at grunden til jeg ikke var gået mere i stykker var at jeg havde lyttet efter jm, mht. at gispe og trække vejret... 
Fødte en stor dreng på 4570 og 56cm 
Held og lykke med det hele 
Knus
Anmeld