hjemrejse tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.394 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej skønne kvinder.

Vidste ikke lige hvor det her indlæg hørte til, så det blev lige under fødsel..

Da I skulle hjem med Jeres guldklumper fra hospitalet (eller når I skal hjem), var/er det da farmand der havde/har valgt hjemrejse tøjet?

Herhjemme er det Daniel der har valgt (og købt) prinsessens tøj og hun bliver bare SÅÅÅ fin...

Er det en tradition I har hørt om? og har I holdt fast i den?

Knus Caroline - mor om 3 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

MetteT

Nej kender ikke til traditionen, men den lyder da rigtig go..

Her der fik Kathrine det allerførste lyserøde tøj på vi købte til hende. Vi havde lige været til MD scanning og fået at vide det blev en pige, så tog vi sammen ned og købte et rigtig fint sæt tøj..

Knus Mette

Anmeld

15. februar 2010

msax

Det var ikke en tradition jeg havde hørt om. Men den er da hyggelig.

Vi havde ikke så meget med til Mille, og vi vidste ikke hvilket vidunder der kom ud til os, så vi havde både drenge og pige tøj med.

Glæder du dig ikke helt vildt? Jeg glæder mig til at ønske dig velkommen i mor-klubben, den bedste klub i hele verden

Anmeld

15. februar 2010

Mira0911

Vi har ikke nogen tradition med det... Hun fik bare noget på, så hun var dejlig varm...

Tror egentlig vi havde snakket om det hjemmefra, hvad hun skulle have på, vi kom fra det igen...

Anmeld

15. februar 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

Hej skønne kvinder.

Da I skulle hjem med Jeres guldklumper fra hospitalet (eller når I skal hjem), var/er det da farmand der havde/har valgt hjemrejse tøjet?

Herhjemme er det Daniel der har valgt (og købt) prinsessens tøj og hun bliver bare SÅÅÅ fin...

Hejsa:0)

Ja da jeg ventede den første, var jeg alene, så der havde jeg selv valgte jeg selv tøjet selv:0)

Ï foråret var jeg gravid igen, men havde en SA, blev så gravid hurtigt igen ( havde kun en mens imellem). Vi snakkede om det med at købe ting til baby og aftalte at hvis alt gik godt til NF, ville vi den dag tage ud og købe det sæt tøj baby skulle have på hjem:0) Men da vi havde været til NF, tænkte vi, ej nu vil vi vide hvad køn det bliver og købe farve derefter, så vi ventede faktisk til efter MD. Men så købte vi også sættet sammen:0)

Christina

36+0

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

msax skriver:

Det var ikke en tradition jeg havde hørt om. Men den er da hyggelig.

Vi havde ikke så meget med til Mille, og vi vidste ikke hvilket vidunder der kom ud til os, så vi havde både drenge og pige tøj med.

Glæder du dig ikke helt vildt? Jeg glæder mig til at ønske dig velkommen i mor-klubben, den bedste klub i hele verden

vi er begge ved at eksplodere af spænding!

Heldigvis har Daniel ferie, så vi kan være sammen om at være utålmodige herhjemme og i stedet få ordnet en masse praktiske sager

Knus

Anmeld

15. februar 2010

Corn

Caroline86 skriver:

Hej skønne kvinder.

Fnis.... Min mand vælge tøj........ og endnu mere fnis, er at forestille sig hans ansigtsudtryk, hvis jeg spurgte om han ville

Men han gjorde det rent faktisk ved nr. 1, for han kom før tid og jeg var ikke forberedt.... Men han tømte bare skuffen og kom anstigende med en hel kuffert med tøj... Kun til baby...

Men her til 3. gang, så er det mig der bestemmer... Hvis de to storebrødre ikke har noget at sige

Anmeld

15. februar 2010

Hellemor

Hejsa..

Nej, Min mor havde købt et fint sæt tøj som Christoffer havde på hjem fra sygehuset.

Jeg har ikke rigtig hørt om nogen traditioner i den sammenhæng. Men jeg ved at min mor havde et bestemt sæt tøj som både jeg og mine brødre havde på hjem fra sygehuset. Og vi er alle fotograferet i det. Men det jo også en slags tradition .

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Med de første to tøser valgte vi det sammen- jeg valgte det skulle være en kjole og han valgte hvilken. Denne gang kunne jeg godt tænke mig at han købte og valgte tøjet til babyen, men vi venter nok til vi ved om det bliver en dreng eller en pige det får vi af vide den 17 marts og nøj hvor jeg glæder mig!!!!

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Hellemor skriver:

Hejsa..

Nej, Min mor havde købt et fint sæt tøj som Christoffer havde på hjem fra sygehuset.

Jeg har ikke rigtig hørt om nogen traditioner i den sammenhæng. Men jeg ved at min mor havde et bestemt sæt tøj som både jeg og mine brødre havde på hjem fra sygehuset. Og vi er alle fotograferet i det. Men det jo også en slags tradition .

det synes jeg faktisk er en rigtig sød tradition.. at I alle har haft det samme på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.