Ambulant fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Bamme

Lise skriver:

Hehe...  Ja, hvorfor ikke? Det kan da være at det er det der skal til for at man slapper max af. Dejlig fuglekvidder og skovbundeknasen...

Havde i øvrigt ikke tænkt mig at skulle ligge og synge med til Medina eller noew, LOL!!!!!, men tænkte at hvis det var musik man ellers VILLE HAVE sunget med på, hvis det ikke var fordi man lige var ved noget andet, så kunne det være man blev lidt i "godt humør". Men vi skal da have videokameraet med, så måske jeg skulle uploade en video af mig med veer og party i provinsen

"jeg er måske lidt en stripper for dig... AV AV AV... puste puste puste...."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Lise

Stumpen skriver:

Jeg kan godt se med din erfaring at det er en ubehagelig fornemmelse at skulle hjem uden at kunne blive tjekket op på, men er der ikke noget med at man gerne må blive natten over?? Min søs siger at så længe man ikke har været der i 24 timer, så kaldes det ikke for en indlæggelse.....

Næh, ikke på Hvidovre  Hvis de skal bruge stuen, så bliver man sendt hjem - også selv om klokken er 4 om morgenen... Og min erfaring er, at de altid skal bruge stuen hurtigt igen på Hvidovre Hospital.

4-6 timer, og så ud af vagten..

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Bamme skriver:

"jeg er måske lidt en stripper for dig... AV AV AV... puste puste puste...."

HAHAHA - det er faktisk et ret sjovt billede, det der er inde i mit hoved lige nu  

Det må afprøves IRL!

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Lise skriver:

Næh, ikke på Hvidovre  Hvis de skal bruge stuen, så bliver man sendt hjem - også selv om klokken er 4 om morgenen... Og min erfaring er, at de altid skal bruge stuen hurtigt igen på Hvidovre Hospital.

4-6 timer, og så ud af vagten..

En skam at det er blevet så stramt, da det jo kan gøære den første dag til et helved for dig derhjemme, hvis du går og er nervøs for at bløde igen.... Eller for andre der har haft en træls oplevelse første gang og måske bare har det behov for at kunne hive i en snor..

Anmeld

15. februar 2010

..

Nu siger jeg altså ikke dette for at skræmme dig men for at sige at man nogen gange må stå fast.. Med Smilla blødte jeg RIGTIGT meget og røg akut til operation. Jeg var bange for at det samme skulle ske med Mikas.. De tjekkede mig i 5-6 timer efter fødslen og sendte mig så hjem (60 km fra sygehuset). Kom kun lige hjem, fik lidt mad og i bad og så begyndte det at styrtbløde.. Hurtigt afsted, anede ikke om jeg skulle forbløde eller.. Da jeg kom derud scannede de mig, havde et stykke moderkage derinde.. Måtte vente til dagen efter om aftenen før de fjernede det.. SÅ, er du i tvivl så sig du VIL blive eller bed om en scanning..

Ang musik så har jeg haft god brug af det begge gange. Jeg har hørt Sanne, tv-2 og noget blandet

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Macrolf skriver:

Nu siger jeg altså ikke dette for at skræmme dig men for at sige at man nogen gange må stå fast.. Med Smilla blødte jeg RIGTIGT meget og røg akut til operation. Jeg var bange for at det samme skulle ske med Mikas.. De tjekkede mig i 5-6 timer efter fødslen og sendte mig så hjem (60 km fra sygehuset). Kom kun lige hjem, fik lidt mad og i bad og så begyndte det at styrtbløde.. Hurtigt afsted, anede ikke om jeg skulle forbløde eller.. Da jeg kom derud scannede de mig, havde et stykke moderkage derinde.. Måtte vente til dagen efter om aftenen før de fjernede det.. SÅ, er du i tvivl så sig du VIL blive eller bed om en scanning..

Ang musik så har jeg haft god brug af det begge gange. Jeg har hørt Sanne, tv-2 og noget blandet

YAIKS!!!

Jeg er da i hvert fald glad for at vi bor så tæt på hospitalet som vi gør. Min læge siger også at jeg bare skal lave en lille scene eller græde lidt, hvis jeg er utryg ved at skulle hjem umiddelbart efter fødslen.

Anmeld

15. februar 2010

Nadi

Jeg forstår dig fuldt ud!! Var mega glad for at jeg fik  to døgn på patienthotellet, fik den ro og hvile jeg havde brug for inden jeg kom hjem til den virkelige verden som mor til to.

Men er det ikke noget du kan snakke med din jm om??

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Nadi skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud!! Var mega glad for at jeg fik  to døgn på patienthotellet, fik den ro og hvile jeg havde brug for inden jeg kom hjem til den virkelige verden som mor til to.

Men er det ikke noget du kan snakke med din jm om??

Snakke med min jordemoder om... jow da - det har jeg da gjort, ca hver gang jeg har besøgt hende. Men hvad skal hun gøre?

Dog har jeg hørt fra nogen - men ikke fået det bekræftet fra hospitalet - at man kan betale sig fra overnatninger på patienthotellet... Hvis man kan det, så er det meget muligt at jeg vælger at blive der et døgn, inden jeg vender hjem med den lille...

Anmeld

15. februar 2010

Nadi

Lise skriver:

Snakke med min jordemoder om... jow da - det har jeg da gjort, ca hver gang jeg har besøgt hende. Men hvad skal hun gøre?

Dog har jeg hørt fra nogen - men ikke fået det bekræftet fra hospitalet - at man kan betale sig fra overnatninger på patienthotellet... Hvis man kan det, så er det meget muligt at jeg vælger at blive der et døgn, inden jeg vender hjem med den lille...

Min jm gjorde sådan at jeg fik 48 timer på patienthotellet pga amningen. Så tænkte bare din jm kunne få trumfet igennem at du skulle have et døgn.

Men tror du sagtens kan betale dig fra en overnatning.

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Nadi skriver:

Min jm gjorde sådan at jeg fik 48 timer på patienthotellet pga amningen. Så tænkte bare din jm kunne få trumfet igennem at du skulle have et døgn.

Men tror du sagtens kan betale dig fra en overnatning.

Men min jordemoder er sådan en overfrisk ung dame, som ikke mener der er nogen problemer ved nogen ting. Hun har overskrevet min vandrejournal med historien om min voldsomme "efter-blødning" første gang, og det står også i min journal, så der vil blive taget hensyn...men derudover vil der ikke blive gjort noget. Hun har bare sagt at hun ikke synes jeg skal gå efter de fire timer, men nærmere vente til der er gået ca seks timer....

Havde ingen problemer med amning sidst, så den undskyldning kan jeg desværre ikke bruge

Men det kan jo også være at det kommer til at gå helt fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.