Stumpen skriver:
Vi havde en bette taske med med et ekstra sæt tøj til mig og til ungen.. God ide med ekstra tøj, da jeg aldrig fik min bluse af under fødslen..
Jeg var jo lidt en torsk for at sige det mildt.. jeg mistede noget blod under fødslen og havde lige efter fødsel forhøjet blodtryk.. (læste senere i min journal at der var skrevet at den skulle tjekkes inden jeg tog hjem, men det blev den ikke).. Men fødte 5.20 og var på vej hjem ved 8.30 tiden..
Var svimmel resten af dagen -skulle nok have lukket munden op derinde at jeg følte mig lidt småskæv, men hjem skulle jeg absolut..
Anja
Men hvorfor så travlt med at komme hjem? 
Jeg går først når de beder mig om det!
Det hører så også med til historien at jeg sidste gang mistede meget blod efter fødslen, men det blev først opdaget ni timer senere at jeg blødte. Det endte med at blive en ret voldsom oplevelse, og jeg er naturligvis bange for at det sker igen, på trods af at jordemoder siger at bare fordi det er sket én gang, er der ikke større risiko for at det sker igen. Men har også en bimoderkage, der netop lige sidder sammen med moderkagen, men der er jo også en risiko for dér, at de ikke får det hele med ud, og så har vi balladen igen...
Anmeld