vægt øgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

g.seerup

Jeg er 17+2 idag, og vægten siger pt -5 kg.. har ikke haft den store appetit, men den er ved at komme igen.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Vial

Jeg er 16+4 i dag og har taget 400 gram på. Venter tvillinger. Er godt tilfreds, da mit bmi var på 25 før graviditet. Min numse og hofte - samt kinder er blevet mindre. Så har reelt tabt mig. Spiser ikke særlig sundt, men tror det bare koster meget energi at ruge to små pomfritter.

Anmeld

3. april 2010

NoName

Åhhh nej dog....

Jeg har været på vægten... måske ikke den bedste idé jeg har fået i år..... vægten siger nu 71,3  (før vægt på 59) og er kun 23+3

Så tror da fanden at jeg pruster som en gammel hest når jeg går og handler i brugsen... Hvad skal det dog ikke ende med... Og jeg spiser ikke engang slik, kager og chips og drikker heller ikke sodavand....

Majken

Anmeld

3. april 2010

Risen

noname skriver:

Åhhh nej dog....

Jeg har været på vægten... måske ikke den bedste idé jeg har fået i år..... vægten siger nu 71,3  (før vægt på 59) og er kun 23+3

Så tror da fanden at jeg pruster som en gammel hest når jeg går og handler i brugsen... Hvad skal det dog ikke ende med... Og jeg spiser ikke engang slik, kager og chips og drikker heller ikke sodavand....

Majken

Ih altså, det er bedst at holde sig fra vægten.. Jeg blev også noget chokeret da jeg så tallet (76 kiloWHAT?) .. Skal så meget på kur når jeg har født.. 

Anmeld

3. april 2010

NoName

Risen skriver:

Ih altså, det er bedst at holde sig fra vægten.. Jeg blev også noget chokeret da jeg så tallet (76 kiloWHAT?) .. Skal så meget på kur når jeg har født.. 

Jeg vil med, jeg vil med.....

Anmeld

3. april 2010

K&S

Jeg vil da også lige være med her

Jeg er 20+4 i dag og vægten siger stadig - 3 kilo, det er FANTASTISK....!  

Maven vokser og vokser, mens dobbelthage, numse og lår bliver mindre - jeg havde helt sikkert forestillet mig, at jeg alllerede nu ville være en tyk trunte det ligger lidt i generne fra min mor, så jeg glæder mig hver dag, inden det højst sandsynligt snart går den anden vej

Knus Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.