vægt øgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.083 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

CHD

Hej alle I andre heldige kommende 3. kvartals mødre.

Jeg er i uge 21 og har på nuværende tidspunkt taget 5 kg. på.

Hvordan ser det ud med I andre?

Skal til MD i morgen og glæder mig meget. Er dog også lidt nervøs pga. min alder(runder de 34 om lidt). Jeg har lige nu vinterferie og er godt i gang m. redebyggeriet. Elsker det og kan næsten ikke vente til den lille kommer

Mvh. Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Corn

Jeg er også 20+ og har taget 3+4 kilo på, men har sat et max for mig selv, der hedder +8 kilo.

Den bliver vist svær at holde, kan jeg godt fornemme, men jeg har stadig nogle kilo tilbage fra de to forrige graviditeter.

Jeg plejer at løbe, men har holdt vinterpause, og tror ikke at min ryg kan klare en opstart nu, så jeg venter til jeg har født.

Så jeg vil hoppe på motionscyklen og min wii, og så håbe jeg ikke får samlet for mange dårlige kilo op...

Jeg var til MD-scanning i sidste uge, og fik at vide at han var større og længere end gennemsnittet, og at min livmoder også var stor- fordi den havde prøvet det før, så jeg håber det er en stor del af min vægt øgning. Men nu begynder han jo først for alvor at tage på...

Majken 20+

Anmeld

15. februar 2010

Risen

Hej! .. Det ser lidt skidt ud herfra  har taget 10 kilo på .. Og er bestemt ikke en overvægtig pige normalt, så nu sys graviditeten altså jeg skal have lov at få lidt ekstra på sidebenene .. Meen har heldigvis rimeligt nemt ved at tabe mig så håber de rasler hurtigt af igen efter fødsel og en masse joggning med barnevognen.. 

Held og lykke med MD scanningen, det er jo så fantastisk ! 

Knus

Anmeld

15. februar 2010

anneR

jeg er 15+1 og har taget 1,8 kg på, mit mål er max at tage 15 kg på.

Anmeld

15. februar 2010

FrkLarsen

jeg er i uge 15+2 og har taget 5kg på allerede :O 

Anmeld

18. februar 2010

NoName

Jeg har været på vægten her til morgen synes nemlig at mine nyligt indkøbte vente cowboybukser strammede lidt om bagen

Hold da op jeg har allerede taget 5 kg på...  Det kom noget bag på mig... Er bange for jeg ikke kan holde den max vægt jeg har sat for mig selv der hedder +15 kg... men nu må vi se...

Kan ikke helt forstå det, for har jo stort set ikke rigtig spist noget endnu, det er først her inden for den sidste uges tid jeg har fået appetitten igen, men jeg spiser jo rugbrød og ikke direkte usundt...

Hmm, tjaa det er jo nok min egen skyld, for kommer ikke rigtig ud og gå ture som lægen ellers siger jeg skal, og jeg går jo hjemme, sygemeldt 2 uger endnu... Overvejer om jeg skal stramme lidt op på mig selv med de dersens gåture...

Majken 17+1

Anmeld

18. februar 2010

MTS

Jeg er i uge 20 og har taget 5-6 kg på. syns det har gået lidt hurtigt, men har også bare været vildt sulten de sidste par uger og vist spist alt for meget. men så lang tid det lille pus har det godt i maven så skal jeg nok kunne tabe det hele igen, håber jeg på

Anmeld

19. februar 2010

benita

CHD skriver:

Hej alle I andre heldige kommende 3. kvartals mødre.

Jeg er i uge 21 og har på nuværende tidspunkt taget 5 kg. på.

Hvordan ser det ud med I andre?

Skal til MD i morgen og glæder mig meget. Er dog også lidt nervøs pga. min alder(runder de 34 om lidt). Jeg har lige nu vinterferie og er godt i gang m. redebyggeriet. Elsker det og kan næsten ikke vente til den lille kommer

Mvh. Carina

hej carina

jeg bliver også 34 i næste månede, men er sikker på at vi to - unge mødere - npk skal klare den. jeg er 17-2 med mit første barn og glæder mig helt vildt, jeg tror at jeg har taget 2 kg. på.

held og lykke hilsen benita

Anmeld

19. februar 2010

benita

Risen skriver:

Hej! .. Det ser lidt skidt ud herfra  har taget 10 kilo på .. Og er bestemt ikke en overvægtig pige normalt, så nu sys graviditeten altså jeg skal have lov at få lidt ekstra på sidebenene .. Meen har heldigvis rimeligt nemt ved at tabe mig så håber de rasler hurtigt af igen efter fødsel og en masse joggning med barnevognen.. 

Held og lykke med MD scanningen, det er jo så fantastisk ! 

Knus

smukt billede

Anmeld

19. februar 2010

saxa

Jeg er godt nok kun 11+5 men har ikke taget på, men derimod tabt mig fra da jeg blev gravid Og har ingen anelse om hvorfor - lider ikke af kvalme eller appetitløshed.. Måske det bare er fordi jeg tænker lidt mere over hvad jeg propper i munden?? Men vil helst heller ikke tage det samme på som sidste graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.