vægt øgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Sofia24

Jeg er 17+4 og var på vægten til morgen - jeg har taget 1,8 kg på indtil nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

mathildemb

Jeg er i uge 11+0 og har taget 1,8 kg på. Synes det er tidligt at have taget så meget på, og kan mærke at det faktisk påvirker mit humør en smule...ikke så godt

Anmeld

26. februar 2010

Sirimor

Jeg er 17+2 og har taget 600 g på.

Det undrer mig altså, da jeg ved min sidste graviditet på det her tidspunkt havde taget et par kilo på - men maven vokser i hvert fald.

Anmeld

2. marts 2010

K&S

Hej

Jeg er 16+0 i dag, men vægten siger dog stadig - 3,5 kilo efter meget kvalme de første mange måneder, som også stadig kommer en gang imellem, især morgen og aften  jeg er godt nok ved at være godt træt af kvalme...!

Knus Katja

Anmeld

2. marts 2010

Corn

Nu er jeg 22+4 og vægten siger +5 kg...

Suk... Havde håbet på max +8 men den holder jo nok ikke. Og det af igen

Anmeld

2. marts 2010

hulubaloo

hej,

Jeg er nu 13+4 og har indtil videre tabt mig 2,5kg.  Jeg har også lidt en del af kvalme, helt slemt om aftenen´, så det er ikke meget aftensmad der er røget ned...

Jeg ville da gerne sætte et mål der hedder max 12 kg - men både min læge og fysioterapeut siger man iike selv kan kontrollere vægtøgningen... hvad siger I andre til det?

Jeg ved selvfølgelig godt man kan tænke over hvad man spiser, men alligevel ?? 

Anmeld

12. marts 2010

NoName

Hej, så har jeg været på den væmmelige vægt igen her til morgen.

Jeg er idag 20+2 og har taget 7,7 kg på... Så det ender nok som forventet, jeg bliver en mega tønde. Forstår bare ikke helt hvorfor, da jeg ikke spiser slik, kager og den slags, gider ikke have det. Drikker heller ikke sodavand, synes altså det er mærkeligt.

Majken 20+2

Anmeld

12. marts 2010

Corn

noname skriver:

Hej, så har jeg været på den væmmelige vægt igen her til morgen.

Jeg er idag 20+2 og har taget 7,7 kg på... Så det ender nok som forventet, jeg bliver en mega tønde. Forstår bare ikke helt hvorfor, da jeg ikke spiser slik, kager og den slags, gider ikke have det. Drikker heller ikke sodavand, synes altså det er mærkeligt.

Majken 20+2

Jeg er idag 24+0 og sidst sagde vægten +7....

Lidt skidt når mit max-mål var 8 kg....

Men bare jeg ikke kommer over 12 håber sådan jeg kan styre det.

Med nr to endte det vist nok på 12 eller også 15, så det var den rene kur i forhold til første gang hvor jeg stoppede med at veje mig da jeg nåede +30

Så jeg  for max +12 nu... Gerne mindre. Det skal jo af igen det skidt, så det ville da være nemmest hvis man kunne gravide det af, istedet for at slide det af...

Anmeld

24. marts 2010

Sofia24

Så er jeg gået ind i 23. uge (22+1) og har vejet mig her til morgen...

Jeg har taget 6,6 kg på. De sidste par uger 1 kg om ugen ca... Hvad skal det dog ikke ende med  Havde BMI på 25 inden jeg blev gravid, så skal jo helst ikke tage monster-meget på...

Hvordan ser det ud hos Jer andre?

Kram Sofia

Anmeld

24. marts 2010

LinLin

Jeg er 15+6 og har taget 4 kg på. Har lige kigget på min vandrejournal fra da jeg var gravid med David - der havde jeg taget 10 kg på til lægebesøget i uge 25! - men tog kun 1 kg på i resten af graviditeten så det var helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.