Hvad har I gang i!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

LISBETH:-)

Er gået fra på barsel, men ellers arbejder jeg som pædagog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Moar'en

Jeg har svaret andet, da jeg går hjemme med vores søn, med kompensation for tabt arbejdsfortjeneste. Men når Viktor engang starter i DP skal jeg tilbage på mit gamle arbejde, som udekørende Social og sundhedshjælper.

Anmeld

13. februar 2010

starsofheaven

jeg er uddannet klinik assistent, og om en uge er jeg uddannet som social og sundhedshjælper.. så jeg er igang med at søge job.

Anmeld

13. februar 2010

siw84

er på basel... efter endt barsel starter jeg udd. som konditor..

siw 38+0

Anmeld

13. februar 2010

JonTri

Jeg arbejder 1 uge og 1 uge fri som psykiatrisk sygeplejerske på en modtagelse...

Anmeld

13. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Er på barsel. Men når den slutter til juni skal jeg tilbage som bogholder/sælger for et designfirma der laver brudekjoler og aftenkjoler.

Anmeld

13. februar 2010

grinbidderen

jeg har svaret andet, da jeg er på kontant hjælp men er sygemeldt under aktivering men går på skole for at takle en depretion...

Anmeld

13. februar 2010

heaven

pædagog på 31 timer...

jannie

Anmeld

13. februar 2010

Knudsen

Er på barsel indtil maj, hvorefter jeg skal tilbage til mit arbejde som pædagog i en børnehave..

Anmeld

13. februar 2010

Pige2009

Jeg er lige pt. på barsel, som løber ind til 1. september, hvor jeg ikke har noget arbejde at vende tilbage til. Dog håber jeg at have fundet noget relevant arbejde til den tid, og jeg vil klart bruge en del af mine sidste 3-4 mdr. af barslen til at søge arbejde.

Min uddannelsesmæssige baggrund er en bachelorgrad i Engelsk og Tysk Erhvervssprog og en kandidatgrad i International Virksomhedskommunikation med engelsk som speciale begge fra Syddansk Universitet. Derfor håber jeg at få arbejde enten inden for HR, marketing eller kommunikation

Knus Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.