Hvad har I gang i!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

LRJ

Eva skriver:

Så er du jo sygemeldt...og den havde jeg jo lavet som svar...

nååh ja, men der var jo flere der passede på mig li nu derfor trykkede jeg andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

ChatH

arbejder som dagplejer, men er uddannet pædagog

Anmeld

13. februar 2010

et-ønske

Jeg har to jobs. 37 timer som kundemedarbejder i et factoringselskab. og de weekender min datter er hos sin far arbejder jeg på et lokalt kontor.

Den ene uge har jeg 37 timer den anden har jeg 61 timer. Det er klart hårdt, men en nødvendighed!!!

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Luna3 skriver:

Jeg har to jobs. 37 timer som kundemedarbejder i et factoringselskab. og de weekender min datter er hos sin far arbejder jeg på et lokalt kontor.

Den ene uge har jeg 37 timer den anden har jeg 61 timer. Det er klart hårdt, men en nødvendighed!!!

HOLD DA OP:!!!! det var da vildt, bor du ikke her i dk eller? lyder da vildt at skulle arbejde så meget...

Anmeld

13. februar 2010

Susanne79

Jeg er lige startet på min barsel. Gik fra for en uge siden.

Normalt arbejder jeg på salgskontoret hos en hvidevarerproducent. 

Anmeld

13. februar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg arbejder som jurist ved Statsforvaltningen.

Havde egentlig fået job som dommerfuldmægtig, men da jeg har en fartbøde kan jeg først starte om et år, når den ikke længere figurerer. Jeg er super glad for mit arbejde

Anmeld

13. februar 2010

Valle81

Hejsa:0)

Giki fredags på barsel, så det har jeg svaret:0)

Ellers var jeg sygemeldt 3 uger før jeg skulle gå på barsel, og inden det fuldtidsarbejde som kontormedarbejder på et bogtrykkeri:0) ( er jo stadig ansat:0) )

Men nu står den på barsel i et helt år:0

Christina

35+5

Anmeld

13. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg er på barsel - venter bare på Lillemanden kommer Jeg gik fra at være sygemeldt til barsel... Efter barsel, om 1 år, håber jeg på at starte på veterinærsygeplejeske uddannelse, men det afhænger af min kæreste og hans arbejdestider mm.

God weekend til alle

Anmeld

13. februar 2010

LinLin

Jeg er pædagog i en vuggestue (i et socialt beslastet boligbyggeri i Århus V, hvis det skal med )

Anmeld

13. februar 2010

NoName

Eva skriver:

Ja, altså når ikke I er på baby.dk?

Tænkte det kunne være sjovt at få et overblik...

Arbejder, men er lige pt sygemeldt 3 uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.