Hvad har I gang i!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

lululupo

Lige været sygemeldt 2 uger, men har fået lov til at komme tilbage på job af lægen, jubiiii!!! Arbejder som distriktschef for en supermarkedes kæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Becks

Jeg arbejder 37 timer om ugen i hjemmeplejen, er uddannet SSH´er... Skal muligvis ned på deltid, hvis kommunen vil supplere op, så jeg stadig får fuld løn

Anmeld

13. februar 2010

et-ønske

Eva skriver:

HOLD DA OP:!!!! det var da vildt, bor du ikke her i dk eller? lyder da vildt at skulle arbejde så meget...

Jo jeg bor skam i DK   men jeg kom desværre ud af en kedelig skilsmisse med en kæmpe gæld, så hvis jeg skal opretholde en nogenlunde leve standard og kæmpe mig ud af det inden jeg skal pensioneres måtte jeg knokle lidt i nogle år

Anmeld

13. februar 2010

LineD

Ja jeg er jo "bare" på barsel, men det er nu et job i sig selv hehe

Ellers er jeg normalt elev.

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Luna3 skriver:

Jo jeg bor skam i DK   men jeg kom desværre ud af en kedelig skilsmisse med en kæmpe gæld, så hvis jeg skal opretholde en nogenlunde leve standard og kæmpe mig ud af det inden jeg skal pensioneres måtte jeg knokle lidt i nogle år

Ej, for pokker...øv, det er synd for dig...ihh, ikke nok med man bliver alene men så også få en gæld med...øv..

Men hvor er du sej...jeg tror ikke jeg kunne holde til sådan en arbejdsuge..

Knus..

Anmeld

13. februar 2010

ditdot

Hej,

jeg arbejder som sygeplejerske på en ortogeriatrisk afdelning her i kbh, går fra i maj på barsel!

knus 

Anmeld

13. februar 2010

Tullebobs

Jeg er på barsel  Skal føde om ca. 5 uger, og har allerede været på barsel i 3 uger - skønt...