åh ja et spårsål der nok har været op og vende mange gang. men det kommer af lige vel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

Mor-jannie

ja william er bleven snottet og nok mere.
og i nat var han vildt ulykkelig og utrøsteligt. han vil ik havede noget og drikke eller noget. og i dyb fustretion(staves) tog jeg næse suger og sugede det jegkunne få ud og grab panodilen og gav ham det, og tog ham feber, den var kun 37.00 så det var ik det. han har os hård mave...

hjælp jeg søger lidt råd mod begge ting...¨

jeg er lidt stress og kort for hovedet. da jeg hader og se william sådan..

kram jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

Mor-jannie

der skulle stå spørgsmål!!!!

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

øhh jeg ved ikke helt hvad du spørger om.
men hvordan kan det være du giver ham panodil, når han ikke har feber??

Anmeld

16. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] øhh jeg ved ikke helt hvad du spørger om. men hvordan kan det være du giver ham panodil, når han ikke har feber??[/citat] Hvis han nu havde ondt, vel? -Måske er det pga. tænder? Rasmus fik også Pano i nat, han var mega ked, ingen feber. Pano'en hjalp, vi tror det er tænder. Han bliver også snottet når han får tænder (ved ikke om det har en sammenhæng, men det tror vi. De kloge siger godt nok at snot, feber osv. ikke har noget at sige ifb. med tænder, men man har vel lov at have sine egne teorier)

Anmeld

16. maj 2008

Rasmine

Vedr. hård mave: Så kan du jo evt. give ham lide sveskemos. Man kan købe sådan nogle pakker med jordbærgrød, æblegrød og der er også nogle med sveskegrød. Måske det kan hjælpe.
Og cykle med benene. Altså Williams ben, ;)

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] øhh jeg ved ikke helt hvad du spørger om. men hvordan kan det være du giver ham panodil, når han ikke har feber??[/citat] Hvis han nu havde ondt, vel? -Måske er det pga. tænder? Rasmus fik også Pano i nat, han var mega ked, ingen feber. Pano'en hjalp, vi tror det er tænder. Han bliver også snottet når han får tænder (ved ikke om det har en sammenhæng, men det tror vi. De kloge siger godt nok at snot, feber osv. ikke har noget at sige ifb. med tænder, men man har vel lov at have sine egne teorier) flot kloge åge!! ja det der med snot det hænger også sammen her hjemme, uanset hvad de kloge siger... [/citat]

Anmeld

16. maj 2008

Mor-jannie

hej ..
ja jeg gav det fordi jeg til sidst var der ude af jeg ik viste hvad jeg skulle gøre for og berolige ham og få ham til og sove, og det hjælp og han faldt i søvn.. og ja så fordi han jo havde ondt et sted..

hmm ved ik om det er tænder måske, må lige kigge efter.

ja vil da straks når manden kommer hjem køre ud efter noget sveske mos til ham.

er der andet man kan gøre ind hæve hovedet og saltvand og suge. mod snotnæsen????

kram jannie

Anmeld

16. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] øhh jeg ved ikke helt hvad du spørger om. men hvordan kan det være du giver ham panodil, når han ikke har feber??[/citat] Hvis han nu havde ondt, vel? -Måske er det pga. tænder? Rasmus fik også Pano i nat, han var mega ked, ingen feber. Pano'en hjalp, vi tror det er tænder. Han bliver også snottet når han får tænder (ved ikke om det har en sammenhæng, men det tror vi. De kloge siger godt nok at snot, feber osv. ikke har noget at sige ifb. med tænder, men man har vel lov at have sine egne teorier) flot kloge åge!! ja det der med snot det hænger også sammen her hjemme, uanset hvad de kloge siger... [/citat] [/citat] Selv flot, Karl Børge!

Anmeld

16. maj 2008

Rasmine

william´s moar skriver:

hej ..
ja jeg gav det fordi jeg til sidst var der ude af jeg ik viste hvad jeg skulle gøre for og berolige ham og få ham til og sove, og det hjælp og han faldt i søvn.. og ja så fordi han jo havde ondt et sted..

er der andet man kan gøre ind hæve hovedet og saltvand og suge. mod snotnæsen????

kram jannie

Synes ikke den suger er en god idé.
Mener at have hørt at de producerer mere snot pga. den.
Det du gør lyder rigtigt.
Husk varme fusser, altså på med hjemmeskoene.

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

william´s moar skriver:

hej ..

kram jannie

smør eller olie (uden salt) under næsen, det hjælper mod at kunne trække vejret bedre.
jeg har selv prøvet det flere gange og det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.