Jeg hader tæger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2008

mor til en del

[citat][f][småt]Lisbeth Pedersen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lisbeth Pedersen skriver:[/småt][/f] Ja så må jeg lige korrigere mig selv, det er ikke tæger men skovflåter vi invaderes af. Man kan blive så klog af og surfe lidt på nettet.;) http://www.netdoktor.dk/Sunderaad/fakta/skovflaat.htm Nu mangler vi bare et billede af det lille bæst. Lisbeth.[/citat] Nå for fa'en.. Men uanset, er de nogle små forbistrede sataner, som burde forbydes på børn og dyr!!! ;) [/citat] [rød][/rød]Ja vi må have en lov imod dem. Der findes forøvrigt et mikstur til at dryppe i nakken på katte og hunde, så flåterne ikke hopper på dem, men vores kære børn er der ikke noget til... Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Lisbeth Pedersen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lisbeth Pedersen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lisbeth Pedersen skriver:[/småt][/f] Ja så må jeg lige korrigere mig selv, det er ikke tæger men skovflåter vi invaderes af. Man kan blive så klog af og surfe lidt på nettet.;) http://www.netdoktor.dk/Sunderaad/fakta/skovflaat.htm Nu mangler vi bare et billede af det lille bæst. Lisbeth.[/citat] Nå for fa'en.. Men uanset, er de nogle små forbistrede sataner, som burde forbydes på børn og dyr!!! ;) [/citat] [rød][/rød]Ja vi må have en lov imod dem. Der findes forøvrigt et mikstur til at dryppe i nakken på katte og hunde, så flåterne ikke hopper på dem, men vores kære børn er der ikke noget til... Lisbeth. [/citat] Ja, de små pipetter bruger vi også her. Kom, vi laver et lovforslag, Fru Minister!

Anmeld

16. maj 2008

Rasmine

Lisbeth, hvor er det i øvrigt du arbejder?

Anmeld

16. maj 2008

mor til en del

Mebach skriver:

Jeg har ikke noget job der venter på mig.
Jeg var kasseassistent i Bilka inden jeg fik Cilas, men sagde op inden jeg blev sygemeldt. Jeg sad der hver dag fra 16 til luk, og hveranden weekend, men jeg tror ikke jeg søger derud igen, der skal vist lidt flere penge på bordet denne gang.

Lisbeth

Anmeld

16. maj 2008

Rasmine

Lisbeth Pedersen skriver:

Mebach skriver:

Jeg var kasseassistent i Bilka inden jeg fik Cilas, men sagde op inden jeg blev sygemeldt. Jeg sad der hver dag fra 16 til luk, og hveranden weekend, men jeg tror ikke jeg søger derud igen, der skal vist lidt flere penge på bordet denne gang.

Lisbeth

Pilka (som Mille ville sige...
Karina Strand?
Har jo selv været ansat der, inden det blev Pilka.
Blev udlært i Bolig-isenkram...engang...for en million milliard år siden.
-Hvornår startede du derude?

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

strand??

Anmeld

16. maj 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

strand??

Ja sgu da ikke dig, Kalaha.
En anden Karina.
:)

Anmeld

16. maj 2008

mor til en del

Mebach skriver:

Lisbeth Pedersen skriver:

Mebach skriver:

Lisbeth

Pilka (som Mille ville sige...
Karina Strand?
Har jo selv været ansat der, inden det blev Pilka.
Blev udlært i Bolig-isenkram...engang...for en million milliard år siden.
-Hvornår startede du derude?

Ja Karina Strand blev leder på kasselinien imens jeg var der, jeg startede oktober 2006 og stoppede april 2007.
Jeg havde det smadder hyggeligt derude, om aftenen er det jo mest studerende der skal tjene nogle lomme penge, så jeg blev deres faste base, nærmest en slags reservemor, og de gik vild op i min graviditet, jo det var okay..

Lisbeth

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

nå nå jamen hvor skulle jeg lige vide det fra.
nu går jeg sgu hen og pakker!!!!!!!!!

Anmeld

16. maj 2008

Loggidut

tæger er bare de klammeste dyr...de sidder der med deres små fede ben ind i kroppen på dyr og folk...jeg har en tægetang...og den har så kun været brugt til katten...heldigvis, men jeg ved nøjagtigt hvor den ligger...og selv om jeg ikke har kat mere...så skiller jeg mig aldrig af med den tang, for jeg vil dælme ikke have sådan et bloddyr siddende og æde mig...basta...føj jeg hader dem...især når de har spist sig helt mætte og svulmer op...ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.