hvad skal i, i weekenden????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2008

Rasmine

Til bryllup i Kbh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

linemus

ivfmarie skriver:

linemus skriver:

Søndag skal jeg til Karneval i Aalborg med Sebastian - vi skal med i optog og hygge os, mens pigerne bliver passet af bedstemor. Faren har lige købt motorcykel i dag, så han kører nok rundt hele weekenden.

Line

Det har vi også planlagt... Jeg ved ikke helt om det bare bliver Freja og jeg, eller om far og Malte vil med. Jeg glæder mig helt vildt, har aldrig været med.

Det er altså så hyggeligt. Jeg har haft Sebastian med to gange (8 mdr. og 1,8 år - sidste år var jeg for tyk til at tage afsted), og jeg tror, det bliver endnu sjovere i år, hvor han forstår så meget mere.
Skal I med i optoget? I kan jo kigge efter en Spiderman med en lyserød fe (og forhåbenligt en Find Holger - eller bare en far) :)

Anmeld

16. maj 2008

Lise

iiiih, jeg vil osse til karneval - har slet ikke været med siden jeg flyttede fra Aalborg i 2002, og folk i København fatter bare slet ikke at det faktisk kan være sjovt at være med til...

Lise - der ALTID læser til eksamen når der er karneval

Anmeld

16. maj 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Det er altså så hyggeligt. Jeg har haft Sebastian med to gange (8 mdr. og 1,8 år - sidste år var jeg for tyk til at tage afsted), og jeg tror, det bliver endnu sjovere i år, hvor han forstår så meget mere.
Skal I med i optoget? I kan jo kigge efter en Spiderman med en lyserød fe (og forhåbenligt en Find Holger - eller bare en far) :)

Og så kan I holde øje med en lille mavedanser... Hvis din Kasper kommer, kan det være at min Casper også gør... :)

Anmeld

16. maj 2008

birgittemarie

Uha! Vi skal ud at spille på søndag 8( Og til jer, der har lyst til at lægge turen om Ebeltoft, er det i Kulturministeriet ved Tante Andantes hus kl. 13 og det er gratis...

Puha, jeg er ved at være lidt nervøs +o(

Håber, I alle sammen får en god weekend til bryllupper og karneval og i Djurs sommerland og hjemme :)

Kh Birgitte

Anmeld

16. maj 2008

ivfmarie

Arh, det gad jeg sgu ellers godt, BM... Men der kommer vel en chance en anden gang?

Anmeld

16. maj 2008

mor til en del

I aften skal jeg være alene med de små, Tommy skal pakke ned i hans fars hus, hans far flytter i plejelejelighed på søndag.

Imorgen tidligt skal vi mødes med Lucas på skolen, hvor han har overnattet, vi skal spise rundstykker der.
Kl. 9.30 skal Clara hentes fra overnatnings fødselsdag. kl. 10.00 spiller Lucas fodboldkamp.
Resten af lørdag hjemme, jubi,
Søndag er jeg alene igen da Tommy skal flytte for sin far. øv.....

Jeg savner min mand(L)

Lisbeth.

Anmeld

16. maj 2008

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Arh, det gad jeg sgu ellers godt, BM... Men der kommer vel en chance en anden gang?

Ja, det håber jeg da! Hvis jeg ikke kollapser på scenen i et hysterisk sort-klap-gik-ned-for-min-hjerne-og-jeg-kan-ikke-huske-mine-tekster anfald, så er der da en vis mulighed for at nogle vil booke os igen 8(

Ej, det kunne ellers være dejligt at se dig!! Men Michael er i gang med at skaffe nogle jobs i Århus, så jeg skal nok plage dig for at komme en anden gang 8D

Knus fra Birgitte - nu kun i stand til at udtrykke sig i hysteriske smileys 8D8(8D

Anmeld

16. maj 2008

Ny mor

I morgen tidlig får jeg en plejehund som der skal være her på forlæget weekend. Senere kommer mine forældre ned til frokost og ellers skal jeg rode i haven, lege med ungerne og hunde og hygge med manden, der har været hjemmefra det meste af ugen.....
God weekend ;)
Birgitte

Anmeld

16. maj 2008

Loggidut

i dag skal husbonden og kammyen fælde træ..og rage noget krone af naboens træ, og derfor griller vi til aften, i morgen skal jeg være barnepige, og til sommerfest...hmmm...og søndag...ja der feder vi den nok af og putter arm i arm...altså manden og jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.