hvad skal i, i weekenden????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor varmt tror i det bliver???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.202 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Mor-jannie

her skal vi på camping og hygge os, ihh jeg glæder mig... så vi håber på godt vejr....

så william kan side og bade osv.

men for fanø der skal pakkes meget, til wiliam.... puha;)

hvad med jer, hvad skal i??????

kram jannnie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Tut

Åh vi får en stresset weekend...

I morgen skal vi til familie fødselsdag hos min fætter.
Lørdag skal vi til 18 års fødselsdag og Noah skal sove hos mine svigerforældre.
Søndag skal vi i irl mødregruppe....

Så vi får nok at se til :D

Håber vejret bliver godt.

Anmeld

15. maj 2008

Marco2

Slappe af, hygge, og søndag skal vi til babysvømning som sædvanlig men efter det, har sviger lovet at passe Em så mor og far kan komme på golfbanen sammen (L)

Anmeld

15. maj 2008

Siber

Jiha i morgen skal min bedre hamvdel og jeg til Horsens til koncert sammen med mange af vores venner. Mine forældre kommer og passer. Lørdag er vi nok trætte, men skal bage og jeg ved ikke hvad, fordi søndag har Alma (Johannas storesøster) fødselsdag, tænk min lille pige bliver 3 år, det er jo slet ikke til at fatte! så søndag står på fødselsdags fest!

Så det var den weekend

Knus Siber

Anmeld

15. maj 2008

linemus

Søndag skal jeg til Karneval i Aalborg med Sebastian - vi skal med i optog og hygge os, mens pigerne bliver passet af bedstemor. Faren har lige købt motorcykel i dag, så han kører nok rundt hele weekenden.

Line

Anmeld

15. maj 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Søndag skal jeg til Karneval i Aalborg med Sebastian - vi skal med i optog og hygge os, mens pigerne bliver passet af bedstemor. Faren har lige købt motorcykel i dag, så han kører nok rundt hele weekenden.

Line

Det har vi også planlagt... Jeg ved ikke helt om det bare bliver Freja og jeg, eller om far og Malte vil med. Jeg glæder mig helt vildt, har aldrig været med.

Anmeld

15. maj 2008

Nadi

Jeg skal nyde min mand (L) og så skal vi ellers i sommerhus i weekenden og til fødselsdag hos min fætter og hans bonus-mor. Det skal nok blive hyggeligt :)

-Nadia

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

jeg skal med mine børn i lejerskole hytte. sammen med min mormor, mor, søster, fætre, kusiner, deres unger ,onkler tanter og tror det var det:D
fra fre til søn. tror det blir skide hygge.
jeg er lige færdig med at bage kage, og i morgen skal jeg ha gjort klar til kartoffelsalat.

Anmeld

16. maj 2008

Grynt

Lørdag skal hele familien (mor, søstre og deres familier og vores familie) vi bliver ca 17 til Djurs Sommerland hvor vi skal rå hygge og have det sjovt 8D Glæder mig vildt meget. Dog skal der lige laves kage, kartoffelsalat mm i dag :-o

Anmeld

16. maj 2008

Lise

Imorgen, aner det ikke...slappe lidt af sammen med Simon - måske se nogle veninder hvis der er nogen der har tid til os. Lillefar skal grave haven op så vi snart kan få lagt noget græs.. Søndag skal jeg på skolen og læse, det bliver sjovt...not...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.