pigetøj str. 50-56 mest 56

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. februar 2010

Malene84

kiroo skriver:

jeg ved ikke helt hvad jeg skal have for det ville bare af med det..
tænker 600 for det hele..

men giv et bud hvis det er..

hvad sker der hver gang jeg skal ligge billeder å forsvinder de prøver lige igen...

hmm søde, tror du mine drenge bliver sure hvis jeg køber din pakke, og klær' dem i det  nøøøøøj hvor jeg sys dit tøj er fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

kiroo

Malene Aagaard skriver:

hmm søde, tror du mine drenge bliver sure hvis jeg køber din pakke, og klær' dem i det  nøøøøøj hvor jeg sys dit tøj er fint.

ja jegtror sku mere din mand bliver sur... drengene måske når de bliver lidt ældre.. hihi men tak... hvad syntes du om prisen er den ikke okay..?

Anmeld

11. februar 2010

Malene84

kiroo skriver:

ja jegtror sku mere din mand bliver sur... drengene måske når de bliver lidt ældre.. hihi men tak... hvad syntes du om prisen er den ikke okay..?

Jo er du sindssyg, du må ikke gøre det billigere... det er jo vildt pænt og velholdt tøj. Sys da bestemt du skal holde fast i prisen  Og gud hvor du dog kender ham... havde købt en sandfarvet cardigan til drengene - men et MINI lyserødt mærke på... farmand gik amok, og det hele blev byttet. hahaha

Anmeld

11. februar 2010

kiroo

Malene Aagaard skriver:

Jo er du sindssyg, du må ikke gøre det billigere... det er jo vildt pænt og velholdt tøj. Sys da bestemt du skal holde fast i prisen  Og gud hvor du dog kender ham... havde købt en sandfarvet cardigan til drengene - men et MINI lyserødt mærke på... farmand gik amok, og det hele blev byttet. hahaha

ja når mænd skal have drenge, og så skal de også klædes som drenge.. tror det er lidt lige som når os tøser klæder vores piger i kjoler..

Anmeld

11. februar 2010

GUSO

Det er også ok med 500 pp.. hvad med betaling?? skal jeg lave en konto overførsel til dig?? jeg kan lige se om jeg kan hitte ud af at sende dig en pm med min adresse så kan du sende dine konto oplysnínger til mig hvis det er.. jeg har ikke lige været så aktiv herinfde så kender ikke lige systmet 100%.
Hilsen Camilla

Anmeld

11. februar 2010

GUSO

Har sendt dig en besked..
Hilsen Camilla

Anmeld

13. februar 2010

kiroo

tøjet er stadig til salg... og der er kommet lidt ekstra i poserne..

Anmeld

13. februar 2010

kiroo

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.