Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg ved ikke helt hvad jeg skal have for det ville bare af med det.. tænker 600 for det hele..men giv et bud hvis det er..hvad sker der hver gang jeg skal ligge billeder å forsvinder de prøver lige igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GUSO skriver: Hej.. Hvor meget af det er 50?? Har nemlig en del i 50 men intet i 56... Hilsen Camilla..
Hej.. Hvor meget af det er 50?? Har nemlig en del i 50 men intet i 56... Hilsen Camilla..
GUSO skriver: Jeg vil gerne byde 500.. Hvis du gider sende det for jeg bor helt i Svendborg... Hilsen Camilla
Jeg vil gerne byde 500.. Hvis du gider sende det for jeg bor helt i Svendborg... Hilsen Camilla
GUSO skriver: Jeg vil gerne undersøge det.. Jeg er dog på arbejde lige nu pausen er slut og når jeg kommer hjem skal jeg til jordemor så skriver lige i aften... Hilsen Camilla
Jeg vil gerne undersøge det.. Jeg er dog på arbejde lige nu pausen er slut og når jeg kommer hjem skal jeg til jordemor så skriver lige i aften... Hilsen Camilla
GUSO skriver: hej Det koster 75 kr. at sende op til 5 kg.kan vi evt. sige 550 kr. incl. forsendelseHilsen Camilla
hej Det koster 75 kr. at sende op til 5 kg.kan vi evt. sige 550 kr. incl. forsendelseHilsen Camilla
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128