Hvor ofte er jeres børn i bad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2008

Tut

Hver anden dag her, og han får vasket hår 1 gang om ugen...

Han har jo stort set ikke noget hår - min lille skaldepande :D

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Marco2

Ca. 2 gange om ugen. Hver søndag til babysvømning og så en dag mere. Medmindre hun er yaiks eller har haft den seriøst ulækreste ble.

AG

Anmeld

15. maj 2008

Mikkelmusen

Vi kører også loggi/kalaha stil her. Når hun er beskidt kommer hun i bad. Men kan også godt mærke det er værre nu hvor der er kommet sandkasse og kravleture i haven.

Så er det altså nemmere at skylle dem.

Anmeld

15. maj 2008

Helle30

Vi kører ca. hver 2. - 3. dag, men jeg kan godt gennemskue, at livet på græs og jord i haven måske vil bringe flere bad med sig fremover. Sofie gylper ikke, og hun har ikke udfordret bleen så meget siden en gang hjemme hos Susan - måske i januar?
Egentlig bader vi ikke udelukkende for at få hende ren. Hun elsker at plaske i vand, og hendes mor ville da heller ikke være ked af, hvis hun fastholdt vandsporten som favoritdiciplin.
Vi udøver ikke ret meget klatvaskeri. - Da spræller hun som en sild.

- Helle

Anmeld

15. maj 2008

ivfmarie

ej shit... ´
Her er begge unger i bad hver dag! Hvordan faen får i ungerne rene hvis ikke de ryger i baljen??

Afpudsning med vådservietter/skumklude skaber med garanti skrig, skrål og wræl - og ikke specielt rene børn. Bad i balje giver glade og rene børn, og en rolig stund for mor/far der kan sidde på en skammel og se på. En ren win-win-situation!

Marie - med rosinbørn

Anmeld

16. maj 2008

Mor-jannie

ivfmarie skriver:

ej shit... ´
Her er begge unger i bad hver dag! Hvordan faen får i ungerne rene hvis ikke de ryger i baljen??

Afpudsning med vådservietter/skumklude skaber med garanti skrig, skrål og wræl - og ikke specielt rene børn. Bad i balje giver glade og rene børn, og en rolig stund for mor/far der kan sidde på en skammel og se på. En ren win-win-situation!

Marie - med rosinbørn

det er os den vi bruger her, men nogen gange er william før træt eller ren nok til og gå i seng.

Anmeld

16. maj 2008

Lise

ivfmarie skriver:

ej shit... ´

Marie - med rosinbørn

Jeg er fuldstændig ENIG!!! Jeg ooooorker det bare ikke hver dag. Lidt dumt, for Simon elsker at sidde og pjaske i vandet, og han er så dejlig og velduftende bagefter...i op til fem minutter hvorefter han måske stikker hånden ud af den åbne terrassedør og roder med jord eller lignende..

Anmeld

16. maj 2008

Monica

Hver dag! Som Ivf skriver - meget nemmere end med vaskekluden... Gustav bliver bare SÅ beskidt!!!!!!' Men får ikke vasket hår hver dag... Monica

Anmeld

16. maj 2008

mor til en del

Her bades der efter behov og ønske, de størrere drenge sviner sig jo til i sandkasse, træer og køkkenhaven>(, så de bader hver dag, og opdager Cilas det, så har vi balladen, han elsker at komme i bad, men han pjasker så meget at de store ikke vil bade med ham. :P

Lisbeth.

Anmeld

16. maj 2008

Grynt

Det er meget forskelligt hvor tit Freja kommer i bad. Det svinger alt fra hver dag til hver 3. dag. Hun bliver naturligvis klat vasket, men tit syntes jeg faktisk det er meget nemmere at smide hende i bad. Er I klar over hvor sure tær sådan en unge kan have 8(

Aske kommer med mig i bad hver dag!! Han er en dreng med stort D og er tit møg hamrende beskidt og lugter af ged når han kommer hjem fra bh.

Når Freja starter i vuggestue kommer hun helt sikkert også i bad hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.