Hvor ofte er jeres børn i bad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Anja

Elias er begyndt at være meget ude at lege. Han kravler rundt på græsset, terrassen og i sandkassen, så han bliver jo noget snavset, har sågar nogle gange helt sorte fingre :P

Jeg føler nærmest at han skal i bad hver dag, hvis vi har været meget ude.

Hvad gør I ?

Ved jo at det ikke nødvendigvis er sundt for de smås hud med bad hver dag, men vi bruger ikke sæbe og han ææælsker at være i bad.

Anja, der lige har haft Elias i bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

MrsMartens

Sarah, på 6, er i bad hver anden dag... ellers filtre hendes hår alt for meget, og det bliver en kamp uden lige at sætte hår på damen!
Det skal også lige siges at hun IKKE er en pige der bliver beskit!! Det er nemlig ulækkert!!(L)

David kommer i bad når han trænger..... normalt en til to gange om ugen, men ALTID uden sæbe!!!

Anmeld

15. maj 2008

Lise

Det er meget forskelligt. Men for tiden er det hver-hveranden dag da han leger på legepladsen i vuggeren. Igår kom han f.eks. hjem med sand overalt (selv indeni bleen), og der kom han direkte i bad. De går heller ikke så meget op i at fjerne det grød der måtte ende i nakken på ham o.lign., så han er altid lidt ulæks når han kommer hjem fra en lang dag på job :P Før vuggestuetiden kom han i bad ca to gange om ugen..

Anmeld

15. maj 2008

Kaufie

Her er William også næsten i bad hver dag - han bliver nemlig MEGET beskidt i dagplejen. Og så er det næsten umuligt at vaske ham ren uden at putte ham i bad - han er ikke ret vild med at få en vaskeklud rundt - specielt ikke når der skal skrubbes lidt for at få snavset og støvet af.

Men så længe det er uden sæbe eller andre fremmede stoffer, så ser jeg heller ikke noget galt i det.

Mette, med en nyvasket dreng, der lige er faldet i søvn

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

puha
det værste spørgsmål!! aldrig!!!
nej det er han faktisk sjældent. kun når han er beskidt. det kan jo så være 5 gange om ugen. eller en... det går vi ikke så meget op i, bare han ikke lugter eller ser beskidt ud.
men vi skifter tøj KONSTANT, for det kan jeg ikke ha er beskidt!

Anmeld

15. maj 2008

Tynen

Hver 2. dag er vi begyndt på her.
Synes det var for lidt med hver 3. nu det var så varmt og så også fordi hun mosler mere rundt og bliver fedtet og ulækker :)

I den her uge har hun godt nok været i bad hver dag :)
Hun elsker at flyde i poolen.

Anmeld

15. maj 2008

Loggidut

jeg gør lidt lige som kalaha, vi klatvasker hele tiden, og forsøger at putte hende så lidt så muligt i bad, men jeg kan da sagtens se at det er blevet meget oftere efter vi har fået sandkasse....det er simpelthen nemmere at bade hende end at klatvaske hende.

ellers forsøger jeg at holde igen med badene....eftersom jeg sagtens kan huske hvordan badene fik storebrors alergi til at blusse op

Anmeld

15. maj 2008

Ny mor

Jeg er blevet ret afslappet med det baderi efter Marius holdt op med at gylpe, hvor det var hver eller hver anden dag. Nu er det ren Kalua/loggi-stil :)) - også med tøjskift hele tiden - og især nu hvor han er kommet på græs :P

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

hahaha hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste sjuft;)

Anmeld

15. maj 2008

Mor-jannie

hej.....
ca hver anden dag....

smiler

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.