autostol eller lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Mikkelmusen

Det tror jeg du har ret i.

Jeg kan forstå du vil leje en i starten, for afhængig af hvor stort barnet er osv, så er det jo slet ikke sikkert det kan betale sig at købe en og skifte den ud ved 9 mdr. Nu kan jeg ikke huske priserne, men jeg mener at babysam var ret billige mht leje af autostol.

mvh Christina

Balderson skriver:

Hej

Som kommende forældre så har jeg også prøvet at finde ud af hvad der er bedst.. For som alle vil man jo kun sit barn det bedste..

Jeg har valgt at købe en autostol.. Den første tid bliver det en hvor barnet har mulighed for at ligge ned og derefter en alm. autostol..

Jeg er blevet anbefalet at leje den ene det første stykke tid og så senere købe en af høj kvalitet..

Min veninde har valgt liften, og det er hun glad for..

Men tror bare man skal gøre det man føler sig mest sikker ved..

Mvh

Kommende Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2008

LeneS

Hej
Da vi fik vores søn i juli 06, blev vi frarådet brugen af lift/liftnet på det kraftigste. Forhandleren mente desuden at det ville blive ulovligt inden længe....
Ved sammenstød bliver babyen slet ikke beskyttet, men kastes rundt i liften - de eneste der beskyttes er forældrene, som jo ikke får barnet i nakken!!!

Jeg ved godt at man siger at babyer ikke bør sidde i autostolen i mere end 30min om dagen, men det er sjældent muligt at overholde!! Vi kompenserede for det på de dage hvor vi ikke skulle ud at køre, og sørgede for at vores søn ikke sad i skråstol el. lign.

Hilsen Lene

Anmeld

6. maj 2008

Bamseboet :D

hva med en boxette???

MVH Helle, som har brugt autostolen i bilen, og liften i barnevognen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.