autostol eller lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.332 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. januar 2008

gda

Vi har denne her gang kun valgt at have en autostol, da der ikke rigtig er plads på bagsædet når Josephine også sidder der.
Men er det nu også en klog beslutning?
Vi har cirka 20 min kørelse til alt.
Gitte 21+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2008

Katjaro

I mine øjne er det den eneste rigtige beslutning at tage - det er jo den sikreste måde at transportere sit barn.

Hilsen Katja :)

Anmeld

17. januar 2008

Løvepigen

Vi har også kun haft autostol. kan godt huske at der også da jeg fødte var vild debat om det, og liftnet vist skulle/er blevet ulovligt at bruge ? og noget med at det vist er ulovligt i sverige, da det simpelthen ikke er sikkert nok.

Så jeg er helt enig med Gitte

Knus Julie

Anmeld

17. januar 2008

Stumpen

Jeg mener også at det frarådespå det kraftigste herhjemme (hvis ikke ulovligt) at bruge lift, da de slet ikke er sikre ved sammenstød.. Det rådes kun at bruge dem til små babyer og for tidligt fødte så vidt jeg mindes fra vores debat, da det var vores tur i aug 2006..

Så vi har kun brugt autostol..

Qnus Anja..

Anmeld

17. januar 2008

SaNiNa

har I så slet ikke brugt liften eller ikke i barnevognen?

Sanne

Anmeld

31. januar 2008

Ditte

Er der et sted på nettte, hvor der står noget om dette? Jeg har haft diskussioner med min svigerinde, for hun har et og synes jo, det er det bedste i verden. Min svigermor er selvfølgelig enig med sin datter og synes bestemt også, vi skal have et, men det siger jeg nej til, da jeg jo har hørt flere steder, at det ikke er sikkert. Men jeg vil gerne have noget på skrift, så jeg kan vise dem det, hvis de begynder igen...

Anmeld

31. januar 2008

gda

Er der et sted på nettte, hvor der står noget om dette? Jeg har haft diskussioner med min svigerinde, for hun har et og synes jo, det er det bedste i verden. Min svigermor er selvfølgelig enig med sin datter og synes bestemt også, vi skal have et, men det siger jeg nej til, da jeg jo har hørt flere steder, at det ikke er sikkert. Men jeg vil gerne have noget på skrift, så jeg kan vise dem det, hvis de begynder igen...

tjek dette link
http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/learning/ safety/article.jsp?articleIdent=dk.babyklub.learni ng.safety.dk_babyklub_xmlarticle_000372

Anmeld

31. januar 2008

Ditte

Tak, jeg vil kigge lidt på det...:)

Anmeld

31. januar 2008

Stumpen

Hej Sanne..

Kan se det bliver et sent svar. Men jo vi brugte lift i barnevognen...
Qnus Anja...

Sanne

Anmeld

1. februar 2008

SaNiNa

Hej Sanne..

Kan se det bliver et sent svar. Men jo vi brugte lift i barnevognen...
Qnus Anja...

Sanne

Takker for svar

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.