Hvem vil være med til at tabe sig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Sujan

louiseibsen skriver:

lækker lækker ret, og så enkel  den var super

Godt du kunne lide den.... Vi får den i hvert fald lidt tit fordi den er så nem... og smager godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

DkzMariia

Melder mig også ind her. Har selv været travlt optaget af baby, hund, hus, rengøring, mødregruppe osv, så har heller ikke tænkt så meget over hvad jeg har spist. Ammede ham istarten - så der steg min vægt faktisk ikke selvom jeg spiste hvad jeg gjorde/gør. Men nu hvor han er røget på flasken, ja så stiger vægten!  Det er lidt RØV-TUR!  Så for mig er det TIDÉN....

Anmeld

18. februar 2010

Na-Wi

DkzMariia skriver:

Melder mig også ind her. Har selv været travlt optaget af baby, hund, hus, rengøring, mødregruppe osv, så har heller ikke tænkt så meget over hvad jeg har spist. Ammede ham istarten - så der steg min vægt faktisk ikke selvom jeg spiste hvad jeg gjorde/gør. Men nu hvor han er røget på flasken, ja så stiger vægten!  Det er lidt RØV-TUR!  Så for mig er det TIDÉN....

Mange gange velkommen til ..

Håber du får noget ud af at være her

Knus fra Nanna

Anmeld

18. februar 2010

otlitrom

Jeg har oprettet en fælles vejeliste, hvis I har lyst til at være med, er I mere end velkomne

Held og lykke med det, tøser!

Anmeld

18. februar 2010

NLME<3

hej tøser hvordan gik det så? jeg har slet ikke været online, holdte fødselsdag hele dagen igår, jeg har smidt 600 g. er faktis rigtig tilfreds efter som vi har holdt barnedåb og min fødselsdag to dage i streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.