Hvem vil være med til at tabe sig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Na-Wi

Hej tøser

Nu skal det være, efter jeg er kommet på barsel og er travlt optaget af min søn, mødregruppe, hunde, og det ene og det andet tænker jeg ikke over hvad jeg spiser..

Det kunne ses på vægten i morges og nu skal der sq gøres noget! Det er så svært at komme i gang med den sunde livsstil selv, så jeg tænkte om der er andre med samme 'problem' som vil igang sammen med mig ?

Jeg tænker lidt at vi kunne bruge denne tråd til at dele alt fra hvad skal man spise, til motion, til at rose hinanden når det godt godt, til at bakke op når det går skidt og hvad der nu hører sig til

Jeg håber meget der er nogle friske tøser der vil være med, ellers må jeg bare igang selv

Knus fra Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Sujan

Jeg er så småt i gang selv. Det går lidt op og ned med havd jeg spiser.. Nogle uger er jeg rigtig god til at få dyrket motion og spist ordentligt og har ingen problemer med at afvise det "usunde" men i sidste uge hvor jeg havde mens, gik jeg helt amok... åd og var ligeglad med det hele. der tog jeg så lidt på igen.

Men er klar til at være med og fokuserer lidt på det:-)

Anmeld

9. februar 2010

Na-Wi

Sujan skriver:

Jeg er så småt i gang selv. Det går lidt op og ned med havd jeg spiser.. Nogle uger er jeg rigtig god til at få dyrket motion og spist ordentligt og har ingen problemer med at afvise det "usunde" men i sidste uge hvor jeg havde mens, gik jeg helt amok... åd og var ligeglad med det hele. der tog jeg så lidt på igen.

Men er klar til at være med og fokuserer lidt på det:-)

Det lyder bare super godt Det er bare så skide svært at finde motivationen selv så bedre når man er et par stykker der kan bakke hinanden op..

Må jeg spørge dig om, hvor meget du har i tankerne at tabe ?

Anmeld

9. februar 2010

Halbschön

Naannaa87 skriver:

Det lyder bare super godt Det er bare så skide svært at finde motivationen selv så bedre når man er et par stykker der kan bakke hinanden op..

Jeg skal også igang.. graviditetskiloene er røget, nu mangler jeg bare alt det andet

Anmeld

9. februar 2010

Sujan

Naannaa87 skriver:

Ja nu har jeg så ikke født men prøver at blive gravid... Jeg vil gerne tabe 8 kg. i alt. Men tager det lidt i delmål med 2 kg. af gangen tror jeg.

Anmeld

9. februar 2010

NLME<3

jeg er frisk, tog 33 kg på under graviditeten, nu var meget af det vand, men vejer lang fra det jeg gjorde inden  vi kunne jo fx. lave det sådan at vi sætter en dato hvor vi alle skal sætte et mål, og så hjælpe hinanden til at nå det, var det en ide?

Anmeld

9. februar 2010

Sara.

Hvis jeg må komme tilbage til gruppen når jeg har født sidst i marts / starten af april vil jeg meget gerne

Har kun taget ca 1,5 kg på under min graviditet indtil videre, men vejede også liiiiiige lidt for meget da jeg blev gravid, så det er meget fint...

Men vil gerne tabe det jeg når at tage på under graviditet + en 5-10 kg udover ca.....

Så hvis i stadig er her,og jeg må hoppe på senere synes jeg det lyder som en rigtig god ide!!!!

Anmeld

9. februar 2010

Na-Wi

lærkes_mor skriver:

Hvis jeg må komme tilbage til gruppen når jeg har født sidst i marts / starten af april vil jeg meget gerne

Har kun taget ca 1,5 kg på under min graviditet indtil videre, men vejede også liiiiiige lidt for meget da jeg blev gravid, så det er meget fint...

Men vil gerne tabe det jeg når at tage på under graviditet + en 5-10 kg udover ca.....

Så hvis i stadig er her,og jeg må hoppe på senere synes jeg det lyder som en rigtig god ide!!!!

Du er meget velkommen til at hoppe på .. Håber gruppen stadig lever til den tid men du er meget velkommen

Knus Nanna

Anmeld

9. februar 2010

Na-Wi

louiseibsen skriver:

jeg er frisk, tog 33 kg på under graviditeten, nu var meget af det vand, men vejer lang fra det jeg gjorde inden  vi kunne jo fx. lave det sådan at vi sætter en dato hvor vi alle skal sætte et mål, og så hjælpe hinanden til at nå det, var det en ide?

Hvor dejligt du er med  

Jamen lyder som en god ide Hvis vi starter med at fortælle hvor meget vi vil tabe og så sætter et mål med måske bare 1 kg på 1 uge eller 2 .. På den måde kan vi motivere hinanden til at give den en skalle

Håber det gav mening?

Knus Nanna

Anmeld

9. februar 2010

Na-Wi

Sujan skriver:

Ja nu har jeg så ikke født men prøver at blive gravid... Jeg vil gerne tabe 8 kg. i alt. Men tager det lidt i delmål med 2 kg. af gangen tror jeg.

Det vil jeg os gerne af med så det passer jo perfekt

Vi kan alle starte med et delmål hvor vi kan støtte hinanden

Knus Nanna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.