Hvem vil være med til at tabe sig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

NLME<3

LAURAS MOR skriver:

Åh nu har jeg lige læst at i holder vejedag på onsdag.. jeg er med..

Jeg siger 1,5 kg onsdag

vejede 70,6 imorges

det er bare super  jo flere jo bedre, hvor meget skal du smide i alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Guldet

louiseibsen skriver:

det er bare super  jo flere jo bedre, hvor meget skal du smide i alt

Hmm 10-12 kg

Anmeld

11. februar 2010

Na-Wi

LAURAS MOR skriver:

Åh nu har jeg lige læst at i holder vejedag på onsdag.. jeg er med..

Jeg siger 1,5 kg onsdag

vejede 70,6 imorges

Mange gange velkommen til! Altid dejligt med en masse mennesker ..

Ja vi vejer os på Onsdag Så nu skal vi bare i gang med det hårde arbejde den næste uges tid

Knus Nanna

Anmeld

11. februar 2010

Na-Wi

I er meget velkommen til at fortælle hvad i vejer, men det er absolut ikke noget i skal gøre.. Det er selvfølgelig tilladt at holde den for sig selv, hvis man ikke har lyst til at dele den med hele baby.dk ..

Lige pt. overvejer jeg om jeg skal komme ud med min, men er nok mest imod det da det er et følsomt emne ..

Så hvis i føler det hjælper at sige tallet højt så bare kom med det, og hvis i har det skidt med det så er der absolut ingen tvang ..

Ville bare lige gøre alle opmærksomme på det, hvis der nu skulle sidde nogen og grue over noget ..

Mange knus fra Nanna

Anmeld

11. februar 2010

NLME<3

det lyde godt  jeg tror jeg holder det for mig selv indtil jeg har smidt det jeg skal, så skal i nok få afvide hvad jeg vejede  

Nogle der har en god sund ret med kylling?

Anmeld

11. februar 2010

Sujan

Næste onsdag altså d. 17. Jeg vejer nu 67-68 kg. svinger fra dag til dag. Men jeg håber på 1 kg. Vil gerne hurtigst muligt ned under 65 da det har været min smerte grænse de sidste par år. Så behøver egentlig kun tabe mig de par kg. resten ville bare være bonus.
Jeg må i gang med det sunde mad og motion. Skal til spinning fredag og mandag. Jeg er blevet rigtig god til at holde mig fra slik, chips og chokolade. Jeg drikker højst 1 glas cola i løbet af weekenden og så er min svaghed chokolade... Men er begyndt at drikke meget the... Det tager trangen fra alt det søde synes jeg. Men det jeg er rigtig dårlig til er at få lavet aftensmaden sund. Det går lige i et par dage og så tilbage igen... Altså jeg snakker ikke junk food. Men pasta med kødsovs, lasange, hakkebøf med sovs og sådan. Det har jeg svært ved at slippe i længere tid af gangen. Mest fordi det er nemt..

Ang. god opskrift med kylling. Jeg køger nogle gange fuldkorns pasta. Så steger jeg kylling og champingnon på panden. når pastaerne er færdige ryger de så også på panden og så sojasovs ud over og evt. purløg og urtesalt. og sesamfrø... Det synes jeg smager godt, som en hurtig hverdags ret.

Anmeld

11. februar 2010

Na-Wi

Hvad spiser i til morgenmad?

Jeg spiser en skål havregryn med mælk, men det er bare så skide kedeligt .. Så ville hører om i havde noget der var lidt mere interessant 

Knus Nanna

Anmeld

15. februar 2010

NLME<3

Sujan skriver:

Næste onsdag altså d. 17. Jeg vejer nu 67-68 kg. svinger fra dag til dag. Men jeg håber på 1 kg. Vil gerne hurtigst muligt ned under 65 da det har været min smerte grænse de sidste par år. Så behøver egentlig kun tabe mig de par kg. resten ville bare være bonus.
Jeg må i gang med det sunde mad og motion. Skal til spinning fredag og mandag. Jeg er blevet rigtig god til at holde mig fra slik, chips og chokolade. Jeg drikker højst 1 glas cola i løbet af weekenden og så er min svaghed chokolade... Men er begyndt at drikke meget the... Det tager trangen fra alt det søde synes jeg. Men det jeg er rigtig dårlig til er at få lavet aftensmaden sund. Det går lige i et par dage og så tilbage igen... Altså jeg snakker ikke junk food. Men pasta med kødsovs, lasange, hakkebøf med sovs og sådan. Det har jeg svært ved at slippe i længere tid af gangen. Mest fordi det er nemt..

Ang. god opskrift med kylling. Jeg køger nogle gange fuldkorns pasta. Så steger jeg kylling og champingnon på panden. når pastaerne er færdige ryger de så også på panden og så sojasovs ud over og evt. purløg og urtesalt. og sesamfrø... Det synes jeg smager godt, som en hurtig hverdags ret.

num num det lyder da lækkert, det må jeg lige prøve i aften

Anmeld

15. februar 2010

NLME<3

Naannaa87 skriver:

Hvad spiser i til morgenmad?

Jeg spiser en skål havregryn med mælk, men det er bare så skide kedeligt .. Så ville hører om i havde noget der var lidt mere interessant 

Knus Nanna

jeg spiser havergrød, med kanel og revet æble på, det smager lidt som rissengrød hvis man kan lide det, ellers en oste mad  spiser altid frugt til min morgenmad, har engang læst at det ville tage den værste sukker trang for hele dagen

Anmeld

16. februar 2010

NLME<3

Sujan skriver:

lækker lækker ret, og så enkel  den var super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.