Trafik uheld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

charlottekri

min mor kørte galt da jeg var ca. 4 år og min lillesøster var ca et par måneder. det skete max 1 km hjemmefra på vej mod dagplejen, og bilen kom ud i rabatten hvorved min mor mistede herredømmet over bilen, så den kørte i grøften på den anden side af vejen hvor den trillede rundt et par gange. min lillesøster lå i liften (spændt fast selvfølgelig) men liften var smadret, hun var heldigvis uskadt, dog smurt ind i benzin. min mor havde ikke sele på og havde banket hovedet ind i rattet, og var blevet slået ud i kort tid. da hun vågnede, kunne hun lugte benzin, og fik os begge ud i en fart. jeg havde brækket armen, men kunne dog alligevel give min far et stort knus da han kom hen til os (der var nogle der havde stoppet og hentet ham, men s vi ventede på ambulancen). og lille mig skulle selvfølgelig fortælle ambulancefolkene at min mor ikke have haft sele på selvom at det skal man  he he

den anden gang jeg kørte galt, var fordi jeg overså en anden bil i et venstresving... hun drønede ind i baghjulet, hvilket fik bilen til at lave en "radiobilvending" som jeg ynder at kalde det.. begge biler var totaltskadet, men der skete heldigvis ikke noget alvorligt med nogen af os

det viste sig så at det var søsteren til min mands tante, jeg havde haft sammenstødet med, og vi skulle til sølvbryllup med hende et par måneder efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

karina1980

for ca 5 år siden blev vi påkørt bagfra med sådan en  hastighed at vores ellers forstærket BMW blev total skadet, vi var 3 voksne og 2 børn i bilen og 2 af os kom til skade

1 år efter(pånær 14 dage) gik min bil ud på ringvejen(dyreskuepladsen/odense) og de første mange biler kørte pænt udenom, men pludselig var der en der knaldede op i røven på med med fuld fart, heldigvis var jeg alene i bilen, men bilen var igen totalskadet,jeg fik et ordentligt piskesmæld som jeg en gang imellem stadig mærker lidt til.

året efter turde jeg ikke køre bil i nov og dec.

Anmeld

9. februar 2010

CamillaT89

Jeg svarede: Ja, jeg er engang kommet til at køre ind i en anden.

Og uheldigt nok var det hunde-patruljen  

Anmeld

10. februar 2010

SilleElisa

Jeg kørte galt i 99', vi  var 5 i bilen, jeg sad på bagsædet.. Der var høj musik, og jeg vidste ikke, at ham jeg kørte med havde fået en over tørsten, da jeg selv havde været på scenen i en skønhedskonkurrence.

Han havde overset et 90 graders venstresving ude på landet, og kørte med nok 80-90 km/t. Det resulterede i, at han ikke kunne rette op på bilen igen, og vi fløj ud på en mark.

Alle fløj ud af bilen, undtagen mig, bilen landede på siden og jeg blev hevet ud af soltaget.. Kunne ikke mærke min ryg! Følte mig lammet! Lå på OUH i 2 dage, men de sagde at jeg nok bare havde trykket en nerve.. I dag har jeg 8 beskadigede ryghvirvler der ikke kan rettes ud, da de har låst sig fast..

Træls, men man lærer jo at leve med skavankerne,,,,

Anmeld

10. februar 2010

LineD

Jeg har svaret: Jeg har både oplevet at andre er kørt ind i mig OG jeg er selv kørt galt.

Har kørt galt et par gange, begge gange var det i et rådyr, der resulterede i en totalskadet bil.

Ellers er jeg en gang blevet torpederet bagfra af en lastbil (dagen før jeg skulle til køreprøve, og lige skulle have min sidste time)

Og en enkelt gang hvor jeg blev påkørt bagfra af en anden bil der kørte ALT for tæt, og hverken så jeg bremsede eller jeg skulle dreje

Anmeld

10. februar 2010

starsofheaven

JustAnotherName skriver:

FØJ DA!!!   ....Det var dog barsk!! DU må da om nogen være én som føler sig heldig, stadig at være her idag !?!

ja der var helt sikkert en der holdte hånden over mig, det var et mirakel at jeg overlevede og blev helt rask, har dog mén fra det men ikke nogle slemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.