Skulle prøve at køre min bedste vens bil da jeg var 16 år kørte krundt på små markveje og små skovveje, på et tidpunkt skulle han tisse og jeg skulle derfor køre ind på en resteplads, da jeg ikke have en disse styr på hvad jeg lade kom jeg til at træde på speederen istedet for bremsen, hvilket var resultat i at vi kørte frontalt ind i et træ. Min beste ven brækkede armen, min beste veninde fik hjerne rystelse og der sket intet ved mig, heldig for jeg skulle rejse til afrika dagen efter hvor vi skulle på i 5 mdr.
27 okt 2002, køre min beste veninde galt og d. 3 nov. blev der slukket for en hendes respirator, hun blev kun 21 år.
jan 2003, 3 mdr. efter min venindes død, køre min lillebror spritkørsel promillen var på 1,8, han køre ud over lille skrændt, slipper heldigvis meget heldigt fra det, men bilen var totalt skadet.
i 2006 skulle jeg med nogle veninde til marsvine udstilling i kolling, et kvater før vi er i kolling, begynder min ene veninde som sidder bagi pludselig at skrige, jeg ser så ud af øjnkrogen, at der komme en bil med megethøj fart, som køre på tværs af køre banen, jeg drejer rettet hårdt til venter og undgår på den måde at blive ramt af bilen. bilen neder i moterværnet og politiet som kommer til stedet siger at vi har været meget heldig at jeg reagerede så hurtigt, ellers havde vi været end mellem bilen på tvær og den der kørte bagefter og have højtsansynlig ikke overlevet.
nytårs aften 2006, skal min lille søster, hendes kæreste, min yngste bror og hans kæreste til fest i en by 15 km fra mine forældre, på vejen, er der lige pludselig isglat, hun mister kontrollen over bilen og køre dirkete ind i en kampestensvæg. Min søster få hjernerystelse, hendes kæreste en flænge i panden, min lillebror slippe med blå mærker, mens hans kæreste brækker bækknet og er indlagt i mange måned efter, dette skete fordi hun bruget midder selen, så lad være med det!
Det var mine opleverser med trafik uheld og jeg syntes det er nok!
så ikke flere til mig!