Jeg har ikke selv kørekort, men jeg har været med i et par biler der er kørt galt.
Første gang var jeg 7 år gammel. Min søster, hendes kæreste, hans lillebror på 3 år, hans søster, hendes kæreste og jeg havde været på det blå marked i Låsby, og det var rigtig hyggeligt.
Jeg var jo ikke særlig gammel, og fulgte selvfølgelig bare med.
Vi kørte i en 4-hjul trækker. Min svogers, søsters kæreste kørte, min søster og min svogers søster sad mellem sæderne, og min svoger sad på passagersædet.
Min svogers 3årige lillebror og jeg lå bagi og sov. (Ja, det er ulovligt, det ved jeg, men det vidste jeg jo ikke dengang)
Pludseligt vågner jeg ved at min søster står og råber og skriger og græder. Hun har Simon (ham på 3 år) i armene, han har blod udover det hele. Jeg kan mærke at bilen stadig triller, og jeg forstår bare ingenting, men jeg bliver bedt om at hoppe af med det samme, hvilket jeg jo gør, og lander direkte ned på asfaldten.
Mit knæ er da hoppet af led.
Jeg kan ikke huske det helt vildt i detajler, men jeg kan huske at min svoger stod med gearstangen i hånden (Derfor trillede bilen stadig) og Simon havde hul i hovedet og var bevidstløs, og ham der var kørt ind i os var pisse fuld.
Min søster stod og råbte og skreg af ham, og jeg sad i vejkanten og havde MEGET ondt, var meget bange og følte mig meget alene.
Min far og hans kæreste kom og hentede mig og Simon, for at tage os med på skadestuen, og det sidste jeg får af vide, af min svoger, inden jeg sidder mig ind i bilen er at jeg ikke må sige til nogen hvem der kørte bilen.
Vi kommer ind på skadestuen og det viser sig at Simon havde kraniebrud, og jeg fik sat mit knæ på plads - Den smerte glemmer jeg aldrig. - Og Jeg blev afhørt af politiet (7år gammel, skal vi lige huske)
Jeg har så senere fået af vide af min far, at grunden til at DE kom og hentede Simon og jeg, var fordi at min søster ikke ville ringe efter politi og ambulance, fordi at ham der kørte vores bil, både var fuld og intet kørekort havde!
Puha, jeg får det helt dårligt, når jeg fortæller om det. 
Jeg tror aldrig jeg er kommet over det svigt, jeg følte fra min storesøster, den dag.
Anden gang var på vej hjem fra ferie med min mor, papfar, bror og lillesøster.
En tysker der holdte for hajtænder drøner lige ud i vores campingvogn, så vi kommer i slinger, og ender i grøften. Vi kom heldigvis ikke noget til, nogle af os.
Trejde gang var med min eks-kæreste.
Vi kom kørende med MAX 40 i timen ud af nogle meget små og mørke veje en aften, og lige i det vi køre forbi en gård, kommer der en bilen STORMENDE ud af deres indkørsel, og lige ind i min side (passagersiden).
Vi bliver slynget over i et træ, og vi har senere fået af vide, af politiet, at vi skal være lykkeligt for at vi er her idag.
Det "eneste" der skete med os var at jeg brækkede hånden og slog kæben, og min eks-kæreste fik et smæld i nakken og et mindre hul i hovedet.