Hair extension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

Malene84

Anne85 skriver:

Åh gud... Blir helt forvirret nu hvad er dyrest?

Kommer an på dig  der findes utrolig mange billige løsninger, som sikkert virker fint - kommer an på hvad man er til. Flette-metoden er ikke billig, da man skal sætte det op igen eftersom det vokser med ud i dit eget hår. du kan se mere om "mit" sted her:

http://www.djarling.dk/

der kan du komme gratis idn og høre et tilbud til dit hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Anne85

Har squ ik lige 5000 kr til det eller rettere sagt... Tror ikke det vil
være velset herhjemme

Anmeld

8. februar 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

være velset herhjemme

Hihi lavede det også -før- vi fik Karoline, og så valgt jeg at fortælle hvad det kostede -efter- det var på hihi..

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anne85 skriver:

være velset herhjemme

jeg får først 5000kr til det den dag jeg vinder en milliard... :0)

kender du trendsales? der er ofte Hari Contrast hår til salg

Anmeld

8. februar 2010

Mka

Jeg er mest til tape on/off. Keratin er også okay Kan ikke lide at få syet det på, synes det knækker mit hår for meget. (har også tyndt hår)

Anmeld

9. februar 2010

sbs78

Anne85 skriver:

være velset herhjemme

Anne Anne Anne, ja hvad skal jeg sige. Altså din prut, for det første har du kunstig hår liggende der hjemme. Ja det kunne du jo bruge???????

Ang tape metoden synes jeg ikke godt om den. Har selv prøvet den. 1½ uge så røg det ud. Jeg kunne ikke vaske mit hår ordenligt, og det skulle tørres med det samme, da tapen ellers falder af. Et andet minus er også at man ikke kan sætte sit hår som man vil, for så kan man se tapen. Jeg er nok mest til metoden, hvor man enten fletter og syer hår på eller metoden med lim totter.

Anmeld

9. februar 2010

Kristina V

sbs78 skriver:

Anne Anne Anne, ja hvad skal jeg sige. Altså din prut, for det første har du kunstig hår liggende der hjemme. Ja det kunne du jo bruge???????

Ang tape metoden synes jeg ikke godt om den. Har selv prøvet den. 1½ uge så røg det ud. Jeg kunne ikke vaske mit hår ordenligt, og det skulle tørres med det samme, da tapen ellers falder af. Et andet minus er også at man ikke kan sætte sit hår som man vil, for så kan man se tapen. Jeg er nok mest til metoden, hvor man enten fletter og syer hår på eller metoden med lim totter.

Giver dig helt ret i det er svært at sætte det op, men synes nu det holder lige godt..

Men hvorfor prøver du ikk clips? Så kan du selv tage det ud og i?!

Anmeld

9. februar 2010

qp

Jeg klippede alt mit hår af for et pr mdr siden og var vildt ked af mit korte hår, derfor fik jeg lavet extentions hvorefter jeg fik det klippet så det faldt lidt ind i mit eget.

Jeg vedhæfter lige et billede... det eneste der er mit eget er meget lidt af det øverst på toppen og som kun lige dækker over den øverste bane.

Jeg vil klart anbefalle påsyning da totter simpelthen ikke er til, at have med at gøre. Det er ligesom hårtotter der er hæftet i en tot af dit eget som om det var med smeltet tape - du kan derfor slet ikke rede det helt inde ved bunden og de falder ud, tro mig - been there done that!

Hvis du selv køber håret kan du få en til, at sy det i dit eget hår til forholdsvis billige penge (800 - 900 kr). Du skal dog vide hvor stor en mængde hår du skal bruge - jeg selv har MEGET tykt hår, jeg skal derfor mindst bruge 200 gram, altså 2 pakker.

Du kan eks købe clip in extentions med ægte hår på og tage clipsene af og bruge det hvis du ikke skal bruge en hel tenese.

Håber du kan bruge dette til noget - Held og lykke med håret.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2010

qp

qp skriver:

Jeg klippede alt mit hår af for et pr mdr siden og var vildt ked af mit korte hår, derfor fik jeg lavet extentions hvorefter jeg fik det klippet så det faldt lidt ind i mit eget.

Jeg vedhæfter lige et billede... det eneste der er mit eget er meget lidt af det øverst på toppen og som kun lige dækker over den øverste bane.

Jeg vil klart anbefalle påsyning da totter simpelthen ikke er til, at have med at gøre. Det er ligesom hårtotter der er hæftet i en tot af dit eget som om det var med smeltet tape - du kan derfor slet ikke rede det helt inde ved bunden og de falder ud, tro mig - been there done that!

Hvis du selv køber håret kan du få en til, at sy det i dit eget hår til forholdsvis billige penge (800 - 900 kr). Du skal dog vide hvor stor en mængde hår du skal bruge - jeg selv har MEGET tykt hår, jeg skal derfor mindst bruge 200 gram, altså 2 pakker.

Du kan eks købe clip in extentions med ægte hår på og tage clipsene af og bruge det hvis du ikke skal bruge en hel tenese.

Håber du kan bruge dette til noget - Held og lykke med håret.

Og de røde striber er bare nogle clips jeg har sat i, de er ikke påsyet

Anmeld

9. februar 2010

Halbschön

Hej Anne!

Hvad jeg kan anbefale er kun ud fra hvad jeg selv har prøvet. Har haft det i med tape to gange, og det ødelagde mit hår, når jeg tog tapen ud igen. Fik nogle kæmpe knuder i håret pga. taperester. Så det gør jeg ikke igen. Var ellers rigtig glad for det, da det var i..

Nu har jeg købt clip on/off extensions fra www.phure.dk. Jeg købte den pakke hvor der er 10 baner i til 799,-. Jeg er rigtig glad for det, fordi jeg kan tage det i og ud når jeg har lyst...

Håber du finder den bedste løsning for dig

Knus Renée...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.