Hair extension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.622 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Anne85

Uh hvor ku jeg godt tænke mig langt fyldigt hår... Men jeg har bare en kedelig page og det mest tynde hår Sidder og drømmer om at få hair extension... Er der mon nogen af jer der er eksperter på området? Hvad koster det? Hvad er bedst (tape, syet på eller hvad der nu er af muligheder), kan man overhovedet gøre det på mit korte hår? Og er der mon nogen af jer der kender til saloner (eller private) omkring Kolding der laver det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Ox.

Uh hvor ku jeg godt tænke mig langt fyldigt hår... Men jeg har bare en kedelig page og det mest tynde hår Sidder og drømmer om at få hair extension... Er der mon nogen af jer der er eksperter på området? Hvad koster det? Hvad er bedst (tape, syet på eller hvad der nu er af muligheder), kan man overhovedet gøre det på mit korte hår? Og er der mon nogen af jer der kender til saloner (eller private) omkring Kolding der laver det?

Jeg fik det lavet i Odense engang får et par år såden, og der fik jeg det "klipset" på, det var forfærdeligt! Det gør jeg ikke igen .. men har hørt om andre der har fået det lavet på andre måder som var bedre .. kan selvfølgelig ikke huske hvilke det var ..

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Anne85 skriver:

vil sige tape eller kreatin totter er det bedste hvis du kan holde det ordentlig  plus  hvis det er en ordentlig en der laver det på dig

men det koster mellem 1500-6000 alt afhængig af hvor du vælger og få det lavet og hva du får lavet..

hvor kort er dit eget hår ?

og vil du have nogle hjemme sider ?

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Lone H. skriver:

vil sige tape eller kreatin totter er det bedste hvis du kan holde det ordentlig  plus  hvis det er en ordentlig en der laver det på dig

men det koster mellem 1500-6000 alt afhængig af hvor du vælger og få det lavet og hva du får lavet..

hvor kort er dit eget hår ?

og vil du have nogle hjemme sider ?

Jamen det er en page som egentlig bare har fået lov til at gro de sidste par måneder fordi jeg er træt af det... Så foran går det lige til kæben og bagerst hvor det er kortest er det vel 2 cm, men det er jo helt inderst! Vil meget gerne have hjemmesider

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Anne85 skriver:

Jamen det er en page som egentlig bare har fået lov til at gro de sidste par måneder fordi jeg er træt af det... Så foran går det lige til kæben og bagerst hvor det er kortest er det vel 2 cm, men det er jo helt inderst! Vil meget gerne have hjemmesider

http://www.123hjemmeside.dk/lady_extensions/20690844

og hvor langt kan du kører ?

der er os nogle firsører der laver det i kolding, men der koster det selvfølgelig mere

Paul m

men mener ikk de kan lave det før håret er min 8 cm langt

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Lone H. skriver:

http://www.123hjemmeside.dk/lady_extensions/20690844

og hvor langt kan du kører ?

der er os nogle firsører der laver det i kolding, men der koster det selvfølgelig mere

Paul m

men mener ikk de kan lave det før håret er min 8 cm langt

Hulk, mit hår gror sindssygt langsomt så der vil gå flere år inden det er 8 cm Kender du hende i Lunderskov?

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Anne85 skriver:

Hulk, mit hår gror sindssygt langsomt så der vil gå flere år inden det er 8 cm Kender du hende i Lunderskov?

Kender hende ikk Personligt, men har set hendes extensions på andre, og hun gør det godt jeg har li haft min computer opdateret derfor har jeg ikk så mange link mere :s

Men du kan jo altid spørger der hvor du finder ud af det skal være om du kan få det med sådan som dit hår er

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Lone H. skriver:

Kender hende ikk Personligt, men har set hendes extensions på andre, og hun gør det godt jeg har li haft min computer opdateret derfor har jeg ikk så mange link mere :s

Men du kan jo altid spørger der hvor du finder ud af det skal være om du kan få det med sådan som dit hår er

Vil prøve at maile hende nogle billeder af mit hår.... Tusind tak for hjælpen

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Anne85 skriver:

Vil prøve at maile hende nogle billeder af mit hår.... Tusind tak for hjælpen

så lidt

Anmeld

8. februar 2010

Kristina V

Harj søde Anne...

IKK få limet det på.. Det er helt klart det som er lettets at arbeje med for dig selv, men det gør sindsygt ondt og få ud + det ødelægger dit hår helt vildt.

jeg vil anbefale tape til hver en tid... Har en veninde som laver det og de gange hun har lavet det på mig er det blevet godt..

Det eneste du skal er at købe håret på http://www.phure.dk/ (tror jeg har tape liggende du kan købe, og så sætter hun det på..

Martin og Kira kommer iøvrigt på lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.