Hair extension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Harj søde Anne...

IKK få limet det på.. Det er helt klart det som er lettets at arbeje med for dig selv, men det gør sindsygt ondt og få ud + det ødelægger dit hår helt vildt.

jeg vil anbefale tape til hver en tid... Har en veninde som laver det og de gange hun har lavet det på mig er det blevet godt..

Det eneste du skal er at købe håret på http://www.phure.dk/ (tror jeg har tape liggende du kan købe, og så sætter hun det på..

Martin og Kira kommer iøvrigt på lørdag

Sidder det så lige så længe? Ja jacob sagde de kom... Skide hygge Får vi snart en ønskeseddel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Anne85

Anne85 skriver:

Sidder det så lige så længe? Ja jacob sagde de kom... Skide hygge Får vi snart en ønskeseddel?

Kan ik lige gennemskue på den hjemmeside hva det så kommer til at koste?

Anmeld

8. februar 2010

Malene84

Anne85 skriver:

Uh hvor ku jeg godt tænke mig langt fyldigt hår... Men jeg har bare en kedelig page og det mest tynde hår Sidder og drømmer om at få hair extension... Er der mon nogen af jer der er eksperter på området? Hvad koster det? Hvad er bedst (tape, syet på eller hvad der nu er af muligheder), kan man overhovedet gøre det på mit korte hår? Og er der mon nogen af jer der kender til saloner (eller private) omkring Kolding der laver det?

Hvis du vil have et nogenlunde sundt hår bagefter - skal du ikke vælge noget med klister i dit hår. ALDRIG.

Jeg havde extensions i 7 år, og har prøvet alle metoderne. Har måtte vælge det fra nu pga. det er dyrt at få det lavet ordentligt - med ægte hår og det er dyrt at pleje det optimalt (især når jeg har to børn på vej - og er på su - hahaha).

Den bedste metode - er at få syet (vævet) det på - det skåner dit eget hår mest muligt. du får lavet nogle flettebaner i nakken, hvor de så væver håret ind i - blir så skide flot.

Anmeld

8. februar 2010

Kristina V

Har lige sagt han må smide en på sms til Jacob...

Altså mit når jo ikk at sidde så længe, fordi jeg finder på noget nyt og piller der ud igen Så julie gider ikk lave det på mig mere

Men tror det holder 1-2 mdr alt efter hvordan du behandler det.. Om ikk andet, kan man tape de totter på igen som falder af, og det kan jeg også fint hjælpe med. Har kun prøvet at lave et helt hovede 2 gange, så er ikk så dygtig endnu... men få totter kan jeg fint hjælpe med...

Anmeld

8. februar 2010

Kristina V

Malene84 skriver:

Hvis du vil have et nogenlunde sundt hår bagefter - skal du ikke vælge noget med klister i dit hår. ALDRIG.

Jeg havde extensions i 7 år, og har prøvet alle metoderne. Har måtte vælge det fra nu pga. det er dyrt at få det lavet ordentligt - med ægte hår og det er dyrt at pleje det optimalt (især når jeg har to børn på vej - og er på su - hahaha).

Den bedste metode - er at få syet (vævet) det på - det skåner dit eget hår mest muligt. du får lavet nogle flettebaner i nakken, hvor de så væver håret ind i - blir så skide flot.

Tror det er en smags sag..

Har også haft flettet det på, men håret rådner inden under pga fletningerne.. så jeg vil jo klart anbefale tape..

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg ville anbefale Hair Contrast tape extentions

Anmeld

8. februar 2010

Malene84

Kristina V skriver:

Tror det er en smags sag..

Har også haft flettet det på, men håret rådner inden under pga fletningerne.. så jeg vil jo klart anbefale tape..

hmmm du skal jo tørre det  har haft det i 6 år og det har jeg aldrig oplevet, Men som sagt, har burgt mange penge på at få det bedste hår og det bedste pleje, Og  hvor andres hår holder max 6 mdr - ja så holdt mit op til 12 - 15 måneder

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Åh gud... Blir helt forvirret nu hvad er dyrest?

Anmeld

8. februar 2010

Kristina V

Det kommer jo an på hvem og hvor.. i en salon kan de koste fra 1600 til mage tusinde kroner..

Jeg gav ialt 5000 for det da jeg fik limet det i.. Og det var med farve, klip, extension og et pleje produkt.

Men med min veninde købte jeg håret ved phure og har så brugt det igen og igen.. Så det var jo kun håret og tapen jeg købte..

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anne85 skriver:

Åh gud... Blir helt forvirret nu hvad er dyrest?

det afhænger for det meste af hårets kvalitet...

du kan få:

clip in, det er baner af hår med klips  i som du tager af og på

limkanter, baner af hår der limes i

tape hår, baner af hår med silicone "tape"

hot fusion, totter af hår der påføres med varm keratin

cold fusion, totter af hår oftest med små metal ringe som klemmes på

påsyning, der flettes en tynd bane af dit hår og baner af hår syes på denne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.