stor babypige pakke med gode mærker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. februar 2010

Dictes mor

mor2piger skriver:

altså vi har februar nu og de har lovet vinter en del tid endnu så hvis det er starten af marts tror jeg det vil være rigtig fint

flyverdragten kan laves om til kørepose så man kan derfor bruges den tidligt, og kan bruges i autostolen også. Fleecejakken fra molo er lidt stor, min pige på 4½ måned er først vokset fra den nu så den vil passe perfekt som en let overgangsjakke/sommejakke til de kølige dage.

bukserne kan bruges fa nyfødt og er også perfekte til køligere vejr ( marts ) det samme med heldragterne

Jeg er meget interesseret, for det er noget meget lækkert tøj, lige den stil jeg kan lide, ikke alt for pussenusset  Men jeg må hellere lige høre manden ad inden jeg bruger af hans penge. Jeg vender tilbage hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Loa

Forresten, skønt tøj du laver..... Vender helt sikkert tilbage til din hjemmeside når min lille pige er født.....

(Er stadig meget interesseret i din pakke med tøj her)

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

Loa skriver:

Forresten, skønt tøj du laver..... Vender helt sikkert tilbage til din hjemmeside når min lille pige er født.....

mange tak, hvor er du sød

det kan afhentes i taastrup.

afventer lige og ser hvad majastina finder ud af da hun var først ellers vender jeg tilbage til dig

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

Majastina skriver:

Jeg er meget interesseret, for det er noget meget lækkert tøj, lige den stil jeg kan lide, ikke alt for pussenusset  Men jeg må hellere lige høre manden ad inden jeg bruger af hans penge. Jeg vender tilbage hurtigt

du vender bare tilbage når du har snakket med manden

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

mor2piger skriver:

mange tak, hvor er du sød

det kan afhentes i taastrup.

afventer lige og ser hvad majastina finder ud af da hun var først ellers vender jeg tilbage til dig

jeg har fået fat på manden nu, og han mente at jeg skulle vente med at købe pigetøj til vi har set med egne øjen at det er en pige, æv. Jeg ville gerne have haft tøjet, men han er jo også nødt til engang imellem at få lov til at være med til bestemme bare lidt Jeg håber, at du kommer af med det til Loa, for det ville bare være synd, hvis ikke tøjet blev brugt.

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

Loa skriver:

det er dit hvis du vil købe det, kan som sagt hentes i taastrup

bor lige overfor city2

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

Majastina skriver:

jeg har fået fat på manden nu, og han mente at jeg skulle vente med at købe pigetøj til vi har set med egne øjen at det er en pige, æv. Jeg ville gerne have haft tøjet, men han er jo også nødt til engang imellem at få lov til at være med til bestemme bare lidt Jeg håber, at du kommer af med det til Loa, for det ville bare være synd, hvis ikke tøjet blev brugt.

helt i orden ja de skal da også være med til at bestemme... lidt.. hehe

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

mor2piger skriver:

helt i orden ja de skal da også være med til at bestemme... lidt.. hehe

Jeg er dog lidt nysgerrig, kunne se at Loa skriver, at du har meget fint til salg på din hjemmeside, må jeg se den?

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

Majastina skriver:

Jeg er dog lidt nysgerrig, kunne se at Loa skriver, at du har meget fint til salg på din hjemmeside, må jeg se den?

klik under mit profil billede der er tilføjet link til hjemmesiden

Anmeld

8. februar 2010

Loa

mor2piger skriver:

det er dit hvis du vil købe det, kan som sagt hentes i taastrup

bor lige overfor city2

Det lyder super.

Skriver lige en privat besked til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.