stor babypige pakke med gode mærker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.366 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

mor2piger

jeg sælger det tøj min yngste datter lige er vokset fra. der er rigtig mange gode mærker.

der er tøj for over 3000 kr fra nyt og meget af det er i super stand og næsten som nyt!

det sælges billigt for 300 kr pp ( 75 ) dvs 12,50 pr del. alene liten dragten koster 399kr og det er brugt ganske få gange

det er til salg flere steder så det er først til mølle! kan også afhentes i taastrup eller leveres i rødovre, albertslund

beskrivelse:

overtøj:

tiny minymo flyverdragt str 62, kan laves om til kørepose ( fin stand )
reima fleecedragt str 68 ( fnuldret men stadig fin )
molo brun vantefleece str 62 ( lidt fnulder på ærmene, ellers fin stand )

bukser: allesammen i velour

2 stk fra halling str 56 ( næsten som ny )
1 stk fra liten str 60 ( næsten som ny )
1 stk fra me too str 56 ( fin stand )

bluser:

3 stk fra me too str 56 ( fin stand )
1 stk fra hollys str 50 ( stor ) ( fin stand )

kyser/huer:

4 stk, fra mala, hollys, idat og ej sikke lej ( næsten som nye på nær mala ) str 62 og en str 50

langærmet bodyer:

3 stk fra decoy str 56 ( 1 ny og de to andre næsten som nye )
1 fra småfolk med hunde str 56 ( fin stand )
1 fra ej sikke lej med skildpadder str 62 ( fejl bagpå ( stoffet er lidt tyndere et sted, men kan sagtens bruges alligevel, ellers fin stand )

heldragte:

2 fra småfolk str 56 og 62 ( begge er vasket en del, og den ene har et lille hul ved den ene trykknap, dog stadig meget brugbare.
1 fra hollys str 56 stor  ( lille hul ved den ene trykknap, uden betydning, ellers fin stand )

og til sidst et stk liten heldragt i velour med små hjerter str 60.. super fin og blød, brugt 3 gange!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Bom

mor2piger skriver:

jeg sælger det tøj min yngste datter lige er vokset fra. der er rigtig mange gode mærker.

der er tøj for over 3000 kr fra nyt og meget af det er i super stand og næsten som nyt!

det sælges billigt for 300 kr pp ( 75 ) dvs 12,50 pr del. alene liten dragten koster 399kr og det er brugt ganske få gange

det er til salg flere steder så det er først til mølle! kan også afhentes i taastrup eller leveres i rødovre, albertslund

beskrivelse:

overtøj:

tiny minymo flyverdragt str 62, kan laves om til kørepose ( fin stand )
reima fleecedragt str 68 ( fnuldret men stadig fin )
molo brun vantefleece str 62 ( lidt fnulder på ærmene, ellers fin stand )

bukser: allesammen i velour

2 stk fra halling str 56 ( næsten som ny )
1 stk fra liten str 60 ( næsten som ny )
1 stk fra me too str 56 ( fin stand )

bluser:

3 stk fra me too str 56 ( fin stand )
1 stk fra hollys str 50 ( stor ) ( fin stand )

kyser/huer:

4 stk, fra mala, hollys, idat og ej sikke lej ( næsten som nye på nær mala ) str 62 og en str 50

langærmet bodyer:

3 stk fra decoy str 56 ( 1 ny og de to andre næsten som nye )
1 fra småfolk med hunde str 56 ( fin stand )
1 fra ej sikke lej med skildpadder str 62 ( fejl bagpå ( stoffet er lidt tyndere et sted, men kan sagtens bruges alligevel, ellers fin stand )

heldragte:

2 fra småfolk str 56 og 62 ( begge er vasket en del, og den ene har et lille hul ved den ene trykknap, dog stadig meget brugbare.
1 fra hollys str 56 stor  ( lille hul ved den ene trykknap, uden betydning, ellers fin stand )

og til sidst et stk liten heldragt i velour med små hjerter str 60.. super fin og blød, brugt 3 gange!

Jeg er meget interesseret, hvis du vil sende??

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

jeg kan sagtens sende det

vil gætte på det koster 75 kr at sende som pakke

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

bare lige en tanke, kan se du har termin i maj, du skal selvfølgelig overveje at noget at tøjet er vintertøj, i hvertfald flyverdragten og så andet også, men det kommer selvfølgelig an på hvilken sommer vi får i år

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

mor2piger skriver:

bare lige en tanke, kan se du har termin i maj, du skal selvfølgelig overveje at noget at tøjet er vintertøj, i hvertfald flyverdragten og så andet også, men det kommer selvfølgelig an på hvilken sommer vi får i år

Tror du, at det vil kunne passe til en pige, der er født i marts?

Anmeld

8. februar 2010

Bom

mor2piger skriver:

Nåe ja du siger noget..

Var bare blevet så forelsket i bluserne..

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

Mini-Terp skriver:

Nåe ja du siger noget..

Var bare blevet så forelsket i bluserne..

det er også rigtig fint, men surt hvis du ikke får brugt halvdelen

Anmeld

8. februar 2010

mor2piger

Tror du, at det vil kunne passe til en pige, der er født i marts?

altså vi har februar nu og de har lovet vinter en del tid endnu så hvis det er starten af marts tror jeg det vil være rigtig fint

flyverdragten kan laves om til kørepose så man kan derfor bruges den tidligt, og kan bruges i autostolen også. Fleecejakken fra molo er lidt stor, min pige på 4½ måned er først vokset fra den nu så den vil passe perfekt som en let overgangsjakke/sommejakke til de kølige dage.

bukserne kan bruges fa nyfødt og er også perfekte til køligere vejr ( marts ) det samme med heldragterne

Anmeld

8. februar 2010

Bom

mor2piger skriver:

det er også rigtig fint, men surt hvis du ikke får brugt halvdelen

Du har nok ret..  Tror jeg springer fra igen..

Anmeld

8. februar 2010

Loa

Jeg er meget interesseret i det hele og jeg bor i Taastrup hvis det kunne afhentes der.....

Hvis det ikke er lovet væk til anden side self.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.