hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2008

Lise

Vi giver stadig en flaske at sove på, og så en enkelt i løbet af natten. Trapper ned på indholdet af mme i natteflasken, så det er ret tyndt efterhånden. Håber han snart dropper den selv... derefter har jeg tænkt mig at lave samme trick med godnatflasken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Sille

Freja ELSKER sin flaske så jeg har ikke fjernet den endnu. Hun får ialt 400 ml om dagen nu.. 200 ml inden en af hendes lure og 200 ml. inden sovning..
Jeg vil holde ved natflasken noget endnu.. i hvert fald til hun er et år..

Anmeld

14. maj 2008

Anja

Giver stadig flaske 2 gange om dagen - inden han sover tilmiddag og inden han lægges i seng til natten. Vi har dog aftalt at vi dropper den inden middagsluren, når vi har været på ferie. Vil ikke tage ekstra væske fra ham mens vi er 2 uger på Mallorca. Godnat flasken har vi besluttet skal droppes inden han fylder 1 år .... så der er jo kun godt 1½ mdr til :-o

Anmeld

14. maj 2008

ivfmarie

Sille skriver:

Freja ELSKER sin flaske så jeg har ikke fjernet den endnu. Hun får ialt 400 ml om dagen nu.. 200 ml inden en af hendes lure og 200 ml. inden sovning..
Jeg vil holde ved natflasken noget endnu.. i hvert fald til hun er et år..

Nå, men så gider jeg ikke skrive mit svar - det er nemli akkurat det samme! :D

Anmeld

14. maj 2008

Lene76

Viktor eeeeeeeelsker osse sin godnatflaske..... og de 2 andre han får om dagen

Viktor får en om morgen ca kl 7 hehe for så sover han lig en time til halvanden mere :D, hvilket betyder jeg osse kan ta en lur mere hehe

så får han osse en ved ca 16 tiden ellers blir han helt umulius, har prøvet med div andre ting alt fra grød til bannan og kiks osv.Også får han en til natten så han får ca 400-600 ml endnu svinger lidt men ca..... så her bir det nok svært at ta flasken fra ham.Men den tid den sorg;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.