hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

bette

hvor mange af jeres bebser har smidt flasken??
mikkel gider bestemt ikke flasken mere og har ik gidet den i en måneds tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

ka li ja

jeg tror arthur ville leve af flasken hvis han ku få lov til det, så han får stadig morgen og aften. så der går nok lidt før vi slipper den. når han er et år satser vi på.

Anmeld

14. maj 2008

Tut

Noah smed allerede flasken da han var 7 mdr. Han nægtede simpelthen at drikke/spise af den mere, lige meget hvad vi kom i den.

Så det var dejligt at han selv sagde fra så vi ikke skulle gennem en "afvænning"

Men han vil sjovt nok gerne drikke MME/vælling af kop (?)

Mette

Anmeld

14. maj 2008

Tynen

Her får Stella stadig flaske til natten.

Regner med at tage den fra hende når hun er kørt ordentlig ind i DP osv., så der ikke sker for mange ændringer i hendes liv på en gang.

Anmeld

14. maj 2008

Helle30

Sofie har ikke smidt sin natflaske endnu, dvs: Hendes forældre har ikke smidt den.
Hun får en flaske mme til natten fordi jeg synes, det giver en slags vished om, at hvis hun vågner, så er det næppe pga. sult.
Jeg tror, alle de mange nætter de første måneder op og ned ad gulvet (dem glemmer jeg aldrig), mens flasken varmede og pigen skreg har gjort, at jeg for alt i verden vil holde fast i en rimelig uafbrudt nattesøvn nu - ihvertfald indtil jeg har overskud til at prøve at se, om den ikke går uden flasken.

- Helle, hvis søde mand har strukket sig vidt hér til aften: Sofie er med i rendegraveren for at overvåge afretningen af vores nye gårdsplads = mor kan hvile ørene lidt.

Anmeld

14. maj 2008

Plysbjørnen

Laura elsker sin sutteflaske, og får MME både aften og nat og ind i mellem også om dagen...

betina1978 - Laura 010807 - Rejen 18+1

Anmeld

14. maj 2008

Joan ( Smallie )

Niels stoppet med at amme da han var 8 måneder og ville ikke tage flaske i stedet.

Og det går også fint uden men han vil ikke have mme så det får han ikke rigtig noget af.

Joan

Anmeld

14. maj 2008

Loggidut

jeg kæmper stadig for at nå de 400 ml. om dagen...og det bliver sværere og sværere for hver dag...og helt ærligt, så har jeg bare lyst til at kyle den flaske af pommeren til...for det giver mere frustration end glæde her hos mig :'( dog er jeg garanteret for at den flaske hun får til natten falder på et tørt sted...den elsker hun, og den nyder jeg...men det med MME om dagen fungere ikke specielt godt 8(

Anmeld

14. maj 2008

Ny mor

Vi har ikke brugt flaske siden Marius var 6 måneder - han nægtede den og blev kropumulig. Han spiste nemt sin vælling med ske eller af glas, så vi droppede bare den flaske. Jeg har aldrig brugt aften/natflasker efter de selv begyndte at spise....
kh Birgitte

Anmeld

14. maj 2008

Kaufie

William har aldrig fået flaske- men han er stadig på brystmælk. Han får en tår efter aftensmaden og så igen når jeg går i seng.

Og så har han lige haft to weekender med feber hvor bryst var hans primære føde.... Der blev produktionen lige sat op igen.

Regner med at stoppe helt når han bliver et år - hvis han ellers vilblive ved så længe.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.